תקציב הכוללים והישיבות התעכב; לאחר מאמצים שוחרר

    איתי גדסי No Comments on תקציב הכוללים והישיבות התעכב; לאחר מאמצים שוחרר

    לאחר שתקציב הכוללים והישיבות הנוכחי התעכב ומאמצים רבים נעשו כדי לשחררו, ביום שישי האחרון התקציב הועבר למוסדות

    משרד החינוך צילום: אוראל כהן, פלאש 90
    13:33
    24.04.24
    קובי פינקלר No Comments on מגבול מצרים ועד רמת הגולן: יוצאים לדרך עם קובי פינקלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תקציב הישיבות והכוללים לחודש הנוכחי התעכב לאחר שהתגלו בעיות מהותיות שלא אפשרו את העברת הכספים עד עתה, אך העניין סודר ובסוף השבוע האחרון, משרד החינוך העביר את התקציב הישיבות כאשר ערך הנקודה לתלמיד ישיבה עומד על 455 ש"ח, ו- 801 ש"ח לאברך כולל.

    התקציב התעכב, בין היתר בשל חישוב שגוי במשרד האוצר במסגרת גיבוש תקציב הדו-שנתי האחרון לשנים 2017-2018 אושר תקציב חסר לישיבות ולכוללים. השלמת החסר אושרה בממשלה לפני כשנה אולם וועדת הכספים טרם אישרה זאת.

    זאת ועוד, מאחר ומדובר בתקציב תמיכות, משרד החינוך אינו יכול להעביר את הכסף ליעדו כל עוד אינו מקבל את התקציב במלואו לשנה הקרובה, דבר שעדיין לא נעשה.

    במהלך השבועות האחרונים התנהלה פעילות קדחתנית ע"י ידי אגף בכיר למוסדות תורניים בניהולו של עמוס צייאדה, כדי להאיץ את העברת תקציב הישיבות לחודש הנוכחי על פי התקציב שיגיע לוועדת כספים בתקופה הקרובה.

    ואכן המאמצים נשאו פרי וכאמור, בסוף השבוע האחרון אישר משרד האוצר לחשבות משרד החינוך להעביר את התימכות, וזאת לאחר אישור בכתב של מנכ"ל משרד החינוך שמואל אבוהב, כאשר התמיכה היא לפי ערך הנקודה לתלמיד ישיבה העומד על 455 ש"ח, ו- 801 ש"ח לאברך כולל, תוך התחייבות לאשררו בוועדת הכספים.



    0 תגובות