נעים להכיר • הפנים החדשות של מלון 'כינר גליל'

    חיים כץ No Comments on נעים להכיר • הפנים החדשות של מלון 'כינר גליל'

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מלון 'כינר' עובר תנופת התחדשות נרחבת. חדרי המלון עברו שיפוץ יסודי, ועוצבו מחדש בקו חדשני ומעודכן. החדרים המחודשים והמפוארים, שדרגו בכמה רמות את חווית האירוח הייחודית ב-'כינר'. אגף חדש נחנך במלון, שכולו מהמסד עד הטפחות בנוי בסטנדרטים הגבוהים  של מלונות היוקרה.

    כחלק מתנופת ההתחדשות, מקבל בשבועות האחרונים המרחב הציבורי במלון 'פנים חדשות'. מסדרונות בית המלון זוכים לתשומת לב מיוחדת, במסגרתם שופצו המסדרונות ועוצבו מחדש בהתאמה לקו המודרני והחדשני השולט כיום במלון. תנופת הפיתות ורוח החדשנות לא עוצרת בין כותלי המלון, והיא נמשכת גם אל בריכת המלון, שגם היא פותחה ושוכללה ועומדת כיום בסטנדרטים הגבוהים של בית המלון.

    בהנהלת מלון 'כינר' מספרים על תכניות פיתוח נוספות שכבר יצאו לדרך, שנועדו להשלים את העיצוב החדשני והיוקרתי של בית המלון. מלובי הכניסה עובר דרך אולם האירועים, המרחב הציבורי וחדרי האירוח, כולם בעיצוב מוקפד ומותאם לעולם של המחר.

    השירות הייחודי של המלון, שהפך לסמל המסחרי של מלון 'כינר', ממשיך ללוות את אורחי המלון. האורחים זוכים ליחס אישי ושירות ברמה הגבוהה ביותר. הנהלת המלון מעניקה תשומת לב מיוחדת למילוי הדרישות המיוחדת של ציבור הנופשים הדתי והחרדי. כל זאת, תוך הקפדה על כללי הכשרות המחמירים שנהוגים במלון.



    0 תגובות