ליצמן: תומך בקופת חולים חמישית

    בנצי לייזרוביץ No Comments on ליצמן: תומך בקופת חולים חמישית

    סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן במרכז הרפואי 'מעיני הישועה': "מערכת הבריאות צריכה 4 קופות חולים. תחרות הוגנת טובה לציבור. הייתי שמח אפילו אם הייתה קמה קופת חולים חמישית"

    ליצמן וד"ר רוטשילד
    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בטקס השקת עמדה דיגיטלית (קיוסק מידע של קופ"ח לאומית) וחנוכת חדר שיקוף חדש ומתקדם במרכז הרפואי 'מעיני הישועה' שהתקיים אמש, הכריז סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן כי הוא מתכוון להמשיך בפעילות אינטנסיבית למניעת התחרות האגרסיבית בין קופות החולים ולהביא להפסקת המלחמות הקשות כפי הנחזה כיום, מלחמה הכוללת לעיתים שכר מופקע לרופאים ותחרות קשה על גניבת לקוחות, תחת השקעת הכספים בשיפור השירות למטופלים.

    יחד עם זאת הכריז סגן שר הבריאות: "לא ניתן לקופות החולים לעשות ביניהן קרטל, ואנו נעמוד על כך באמצעים שונים. לא ניתן לקופות להרוס אחת את השניה, אך גם לא ניתן להן יחד לפגוע במבוטחים. מערכת הבריאות צריכה ארבע קופות חולים. תחרות הוגנת מטיבה עם הציבור והייתי שמח שהיתה קמה אפילו קופת חולים נוספת חמישית".

    עוד ציין, כי בישראל קופות החולים הינן חזקות ומתנהלות טוב יותר מהרבה מדינות בעולם ועל כן כעת הגיעה השעה לקבוע כללים במשחק הזה.

    לדבריו, במהלך התקופה שלא היה במשרד הבריאות נחשף לתלונות שונות מהציבור אודות מערכת הבריאות "אפילו יותר מהתקופה שהייתי במשרד" והגיע להחלטה כי נכון לבצע שינוי במצב הקיים בענין זה.

    מנכ"ל קופ"ח לאומית מר ניסים אלון, שנכח בעת דבריו של סגן שר הבריאות קם ואמר כי הוא תומך בעמדתו של סגן השר ליצמן "מידי הרבה כסף מוציאים קופות החולים על דברים שאינם שירות ושיפור השירותים למטופלים. במצב זה עלולים להגיע קופות החולים לגירעון עמוק יותר. צריך לוודא שהתחרות היא על שירותים, זמינות, שירות ופחות על בזבוזים שאינם מועילים ללקוחות".



    0 תגובות