אשדוד: 100 מנות דם נתרמו

    בנצי לייזרוביץ No Comments on אשדוד: 100 מנות דם נתרמו

    המבצע המשותף התקיים ע"י 'לב מלכה' בשיתוף 'מכבי שירותי בריאות' ומד"א | התרמה נערכה לנוכח מחסור חמור במנות דם

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הצלחה רבה למבצע התרמת דם שנערך על ידי ארגון 'לב מלכה' בשיתוף 'מכבי שירותי בריאות' ומד"א, בהמרכז הרפואי מכבי ברחוב רשב"י ברובע ז' בעיר אשדוד. במהלך מבצע התרמה הגיעו למעלה ממאה איש לתרום דם. התרמה נערכה בעקבות מחסור חמור במנות דם בבנק הדם, המסייעים מדי יום למאות ואלפי חולים ברחבי הארץ, דבר אשר היה עלול לגרום לדחיית ניתוחים רבים לעשרות אנשים הממתינים בקוצר  רוח.

    מכבי שירותי בריאות וארגון 'לב מלכה' ומד"א יצאו בקריאה לכלל הציבור לבא וליטול חלק במצווה זו, אשר מסייעת להצלת חולים הזקוקים לעזרה ובכך גם למנוע דחיית ניתוחים לעשרות אנשים הממתינים בקוצר רוח. במסגרת הערכות נערכו צוותים מתוגברים עם עשרות מתרימי דם. וכן, הוגש כיבוד קל לקהל התורמים.

    יו"ר ארגון 'לב מלכה' הרב אהרן אברמן:" ראינו את התגייסות המלאה של כלל הציבור להגיע למבצע התרמת דם. כל מנת דם יכולה להציל 4 אנשים שונים". הרב אברמן ביקש להודות להנהלת 'מכבי שירותי בריאות' על התגייסותה למטרה החשובה של הצלת החיים, וכן למד"א על פעילותה כל השנה בכלל ובעניין בנק הדם בפרט. הרב נחמן פרסטר סגן מנהל המרכז הרפואי 'מכבי שירותי בריאות באשדוד  אמר: "מכבי שירותי בריאות' רואה לעצמה זכות לעזור לקהילה במבצע התרמת דם. התרמה הצליחה מעל המשוער, ואנו משבחים את כלל התורמים".



    0 תגובות