לאחר המעצר: השוטר חזר לדירת העצור וגנב כסף ותכשיטים

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on לאחר המעצר: השוטר חזר לדירת העצור וגנב כסף ותכשיטים

    הזוי: לאחר מעצר שהתקיים בבית בבני ברק, חזר השוטר לבית העצור עם מפתחות הדירה בידיו וגנב מתוכה כסף ותכשיטים | כעת, הוגש כנגדו כתב אישום

    אילוסטרציה צילום: נתי שוחט, פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה, באמצעות עו"ד אליסף קליין, הגישה לבית המשפט המחוזי בתל אביב כתב אישום נגד שוטר המשרת בבילוש דן בגין גניבה והתפרצות למקום מגורים.

    על פי כתב האישום, ביולי 2017 הגיע השוטר יחד עם צוות הבילוש לביתו של המתלונן בבני ברק, על מנת לבצע חיפוש בדירה מכוח צו חיפוש. במהלך החיפוש איתר הנאשם מעטפה השייכת למתלונן ובה כ-7,500 ש"ח במזומן ושקית תכשיטי זהב. המתלונן נשאל למקור אוסף התכשיטים והשיב כי מדובר בתכשיטים שקיבל בירושה מאימו ומאחותו ז"ל.

    בסיום החיפוש, הודע למתלונן ע"י הצוות כי הוא מעוכב לתחנת המשטרה. טרם עזיבתו את הדירה, הוציא המתלונן מכיסו את מעטפת הכסף והניחה על הספריה בסלון. המתלונן נתבקש ע"י השוטר לנעול את דלת הדירה. לאחר שהמתלונן עשה כמצוותו, מסר המתלונן לשוטר את מפתחות דירתו, והצוות ליווה את המתלונן לתחנת המשטרה.

    בעוד המתלונן מעוכב בתחנת המשטרה, נטל השוטר קטנוע משטרתי, נסע לדירה והתפרץ אליה באמצעות המפתח, וגנב מתוכה את מעטפת הכסף ואוסף התכשיטים. במעשיו התפרץ הנאשם לדירה בכוונה לבצע גניבה וגנב דבר שהגיע לידיו מכח עבודתו כעובד ציבור.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      זה מעיד מה המשטרה של היום רודפת שלום או……. כמובן אבל זה רק מקרה אחד