מנכ"ל משרד הבריאות סייר במד"א

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מנכ"ל משרד הבריאות סייר במד"א

    מנכ"ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב ביקר במוקד הארצי המשולב של מד"א בקרית אונו וקיבל סקירה מקיפה על הארגון ופעילותו המשמעותית

    מנכ"ל משרד הבריאות ומנכ"ל מד"א
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל משרד הבריאות משה בר סימן טוב ביקר במוקד הלאומי המשולב של מד"א בקרית אונו. במהלך ביקורו קיבל סקירה נרחבת מפי מנכ"ל מד"א אלי בין על מגוון פעילות הארגון, בהם שירותי הדם של מד"א, מערך המתנדבים ופרויקט 'נאמני חיים'. בסיור נחשף מנכ"ל משרד הבריאות למוקד החירום 101 של הארגון, למוקד הכוננים המזניק את כונני התגובה המיידית של כלל הארגונים, למוקד הרפואי ולמוקד הארצי של מד"א. בסיור נחשף המנכ"ל לטכנולוגיות המתקדמות של הארגון מהן התפעל מאוד.

    מנכ"ל משרד הבריאות, מר משה בר סימן טוב אמר: "אנחנו חווים אירועי חירום בתדירות גבוהה ולכן אנו צריכים את היכולת להגיב באופן מהיר, גמיש ויצירתי, את כל אלה יש במד"א. מד"א הוא בראש ובראשונה ארגון מצוין שעושה עבודה טובה וחשובה וזה אינו דבר מובן מאליו, הנהלת מד"א, מנכ"ל מד"א, העובדים והמתנדבים עושים עבודה מצוינת. טוב לדעת שברגעי חירום יש על מי לסמוך".

    מנכ"ל מד"א, אלי בין אמר: "גם אחרון האנשים במשרד הבריאות יודע שמד"א חשוב לך וחשוב למשרד וזה מה שאתה משדר. אני מנצל את ההזדמנות להגיד לך תודה רבה על שנים רבות ונפלאות של עבודה משותפת. אני מודה לך מקרב לב על קידום מערכת הבריאות וקידום הרפואה הטרום אשפוזית בעיקר ובדגש ביחס למגן דוד אדום והצלת חיים".



    0 תגובות