כחלון: הממשלות הקודמות עסקו בדיבורים

    איתי גדסי No Comments on כחלון: הממשלות הקודמות עסקו בדיבורים

    שר האוצר, משה כחלון בסיור בפרויקט מחיר למשתכן באופקים: "הבניינים האלה לא היו קמים אם הממשלות הקודמות היו ממשיכות רק לדבר"

    שר האוצר כחלון בשטח. היום.
    0:16
    19.03.24
    נתי קאליש No Comments on בראשות גדולי הדור: בישיבת רש"י חגגו חצי יובל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר ויו"ר 'כולנו', משה כחלון, סייר היום (שלישי) בפרויקט 'מחיר למשתכן' באופקים בשכונת רמת שקד, ואף ראה מקרוב את התחלות הבנייה ואמר: "אנחנו נמשיך לעבוד לצד העיר אופקים – משרד הבינוי והשיכון, משרד הכלכלה ומשרד האוצר. זה לא כסף שלנו, אלא של הציבור ואנחנו מנתבים אותו למקומות הנכונים"

    שכונת רמת שקד היא אחת מ-3 שכונות החדשות המוקמות באופקים. מתוכננים בה 2000 יחידות דיור, כאשר מתוכן יותר מ-400 יחידות שווקו במסגרת מחיר למשתכן. חברת מגידו היא הקבלן הראשי של תכנית זו, שבונה 350 יחידות דיור. בפברואר 2019 יסתיים הפרויקט כולו ויועבר לידי הרוכשים. 900 יחידות דיור נוספות ישווקו בהמשך".

    שר האוצר ויו"ר כולנו, משה כחלון אמר: "אני שמח על תנופת הבנייה באופקים. תנופת בנייה אדירה. החיים שלנו בנויים מקבוצות: אחת מדברת ואחת עושה. אנחנו בצד שעושה. הם ידברו ואנחנו נעשה. הבניינים האלה לא היו קמים אם הממשלות הקודמות היו ממשיכות לדבר. אם לא היינו מגיעים לכאן כמה פעמים – זה לא היה קורה".

    עוד הוסיף שר האוצר: "בעבר הבטיחו לראשי הערים וכלום לא קרה. נכנסנו לאתגר קשה מאוד, וזה לא קל – אבל אנחנו עושים. אנחנו פה באופקים, לא מדברים על מרכז הארץ, שהביקוש שונה ולמרות זאת המחירים הם הוגנים. יש כאן תשתיות מצוינות לחינוך ולתרבות בנוסף לדיור".

    לסיום אמר השר כחלון: "אנחנו נמשיך לעבוד לצד העיר אופקים, משרד הבינוי והשיכון, משרד הכלכלה ומשרד האוצר. זה לא כסף שלנו, אלא של הציבור ואנחנו מנתבים אותו למקומות הנכונים".

    איציק דנינו, ראש עיריית אופקים אמר: "העיר בתנופת פיתוח אדירה. 4,500 יחידות דיור משווקות בשכונות חדשות. 1,300 מתוכן בתוכנית מחיר למשתכן. 25 שנה לא היה פרויקט כזה. התחייבתי בשמך שיהיה מחיר למשתכן עד לאחרון התושבים. חתמנו על הסכם גג על אף הביקורת על ההסכמים הללו. הסכם הזה עשה מהפכה לעיר, נותן כלים לקדם את העיר ומביא אוכלוסייה חזקה לעיר".

    אלי סיידה, חבר מועצת העיר אופקים אמר: "אין ספק שכל ההשקעה של שר האוצר כחלון באה לידי ביטוי בעיר אופקים. היום אנחנו רואים את הפירות של מחיר למשתכן באופקים, ונקווה שזו רק ההתחלה שנפסיק להיות מוגדרים כפריפריה, אלא כעיר מרכזית בצפון הנגב. אני שמח על הסיור של השר באופקים וזו לא פעם ראשונה ששר האוצר מבקר אצלנו, וכל פעם שהוא מגיע – הוא מביא איתו בשורות חשובות לעיר".



    0 תגובות