אני מאשים • גפני: בנט ויהב אשמים בהזנחת ילדים בחיפה

    איתי גדסי 3 Comment on אני מאשים • גפני: בנט ויהב אשמים בהזנחת ילדים בחיפה

    חבר הכנסת משה גפני תקף את עיריית חיפה והעומד בראשה באשר "להזנחת מאות ילדים", לדבריו • גפני: "אין לי מילים להגדיר את האכזריות הזאת"

    יהב. גפני.
    8:15
    19.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on בצלאל קאהן: "המדינה הפרה את התחייבותה; היינו למשיסה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    הוועדה המיוחדת לזכויות הילד בכנסת דנה היום במצוקת התנאים הפיזיים של בית הספר נתיבות משה בחיפה. במהלך הישיבה אמר יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני כי במשך "17 שנה יש שם מאות ילדים שסובלים. התנכלות שפשוט אי אפשר לתאר. אין לי מילים להגדיר את האכזריות הזאת, של העירייה. היה שם שר החינוך ונאמר שהיה סיכום, ולא עושים כלום. גם שר החינוך וגם ראש העיר אחראים לזה. בושה, אנחנו כמו מדינת עולם שלישי, שר החינוך אשם וראש העיר אשם".

    ראש עיריית חיפה יונה יהב לא הגיע להשתתף בישיבה ולא שלח נציגים מטעמו, וח"כ אורי מקלב דרש כי הועדה תנקוט אמצעים נגד עירית חיפה על ביזוי הכנסת, לחסום את כניסתו לכנסת, ולנקוט באמצעים משמעתיים נגד ראש העיר.

    ח"כ אורי מקלב אמר: "אנחנו לא בדיון בוועדת החינוך אלא בוועדה מיוחדת לזכויות הילד כי לא מדובר פה בנושא חינוכי כבר, מדובר פה במשהו בסיסי שפוגע בזכויות הילד. ואני קורא למשרד החינוך להטיל סנקציות על עיריית חיפה. אנחנו צריכים לשקם את המצב ולא לפזר את הילדים".

    נציגת משרד החינוך הודיעה כי משרד החינוך הקצה תקציב לשיפוץ המבנה, ועירית חיפה לא משתפת פעולה. יו"ר הוועדה ח"כ יפעת שאשא ביטון: יש פה בעיה שהעירייה לא רוצה לשתף פעולה".



    3 תגובות

    מיין תגובות
    1. 3

      נו???? ומה יצא מהצעקות???? קדחת!!!
      עד שלא תעצור תקציבים שום דבר לא יקרה!

    2. 1

      גפני סתם מקשקש ומפיל את האשמה על יהב מתברר שהבניין בכלל לא מיועד להיות בית ספר כך הם הודו בעצמם אמש בוועדה לזכויות הילד