דודי אמסלם נפרד מוועדת הפנים: "יוצא לדרך חדשה"

    איתי גדסי No Comments on דודי אמסלם נפרד מוועדת הפנים: "יוצא לדרך חדשה"

    ח"כ דודי אמסלם שמונה ליו"ר הקואליציה עזב היום את תפקיד יו"ר ועדת הפנים: "אחרי כמעט 3 שנים של עבודה אינטנסיבית באחד מהתפקידים המשמעותיים בחיי, עוזב הבוקר את ועדת הפנים וממשיך לאתגר הבא. בעזרת השם נעשה ונצליח"

    ח"כ דודי אמסלם
    צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    20:01
    28.03.24
    הקבינט No Comments on דרמה במשבר הגיוס | הקבינט בדיון סוער

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם נפרד מוועדת הפנים. בפוסט שפרסם נפרד אמסלם מתפקידו כיו"ר הוועדה. "לועדת הפנים תפקיד חשוב ומשמעותי בבית המחוקקים שלנו. זו אחת מהוועדות עם ההשפעה הגדולה ביותר על איכות החיים של כולנו. אמנם לא דנים כאן על מתווה הגז ולא על הסוגיה האיראנית, אבל זו ועדה שעוסקת בעיקר בנושאים שעימם מתמודדים האזרחים בחיי היומיום.

    "קשה לי קצת לסכם כשהכל מסביבי כל כך אינטנסיבי, ובכל זאת – בשנתיים וחצי האחרונות הגעתי לכנסת  מדי יום, בשעות הבוקר המוקדמות כדי לקדם מאות נושאים חיוניים בתחום הפנים, איכות הסביבה, דת וביטחון פנים. נושאים שבזכותם הגעתי לכנסת כדי לתרום מניסיוני האישי במטרה להשפיע ובעיקר לתקן עוולות שפגעו באופן שוטף באיכות החיים של קבוצות רבות באוכלוסיה שלנו. כמי שגדל והתחנך בעיירת פיתוח, ראיתי תמיד לנגד עיניי את המצוקה של האזרח הקטן  שנאבק מול הבירוקרטיה כמעט בכל יום כדי לשרוד.

    "במהלך כהונתי כיו"ר הוועדה, קידמנו חוקים חשובים וחיוניים כדי להפוך את החיים של אזרחי המדינה לטובים יותר, כדוגמת – הוזלת תעריף המים, חוק הקייטנות, קידום שיטת חישוב אחידה בארנונה (שנמצא בהליך מתקדם), המאבק לעליית יהודי אתיופיה, מתווה הוגן למען תושבי השכונות, קידום הנחה לתרופות מצילות חיים שאינן בסל, הנחה בארנונה למוסדות מתנדבים, הנחה בארנונה למוסדות המטפלים באוכלוסיית המוגבלים ותשושי הנפש. חיסול  המפחמות הפיראטיות בשומרון, חניית נכים, ביטול אגרות לאזרח בכיבוי האש, חוק הפוליגרף, מימון הפריימריז, חוק ההמלצות, מחיקת רישום פלילי בהיעדר ראיות והשוואת שכרם של השוטרים לזה של משרתי הקבע בצה"ל ועוד.

    "שליחותי הציבורית תעסוק תמיד בנושאים החברתיים החשובים והיקרים לי מפז. גם בתפקידי כיו"ר הקואליציה אתמקד ביוזמות חברתיות ונקדם חקיקה שתשפר את איכות חייו של האזרח. בעבורי ועדת הפנים היתה מנוף לשליחות חברתית אמיתית  ואני גאה על כך שהיתה לי הזכות לעמוד בראשות וועדה חשובה זו. כל העשייה הזאת לא היתה יכולה להצליח אילולא הצוות האיכותי והמקצועי שעמד לצידי ועושה ימים כלילות להצלחת הוועדה המיוחדת הזאת.

    "אני רוצה להודות לכל מי שסייע לי בעבודה המופלאה בוועדת הפנים – למנהלת הועדה לאה כריכלי על המסירות, המקצועיות ועל הסיוע לכל אורך הדרך. לצוות שוש, ליאת, רחלי ואיה שעושות עבודת קודש. לדוברת הועדה רבקה קנריק. לצוות הלשכה המשפטית, תומר, גלעד, לירון, רוני, שחר, מירי ועידו. לצוות משמר הכנסת, הסדרנים, הקלדניות ואנשי התחזוקה.  לצוות היקר שלי שמלווה אותי במשך שנים רבות –  יפית, עוז, יוהנס ונמרוד. ואחרונים חביבים, אתם – אזרחים יקרים, על הביקורת, על הערות והארות. על התמיכה והפרגון לכל אורך הדרך. בלעדיכם זה לא היה נראה ככה. בהזדמנות זו אני מאחל למחליפי, חברי לסיעה, יואב קיש הצלחה בתפקיד ובאתגרים הרבים שבדרך. יוצא לדרך חדשה ומאחל לכולנו שבעזרת השם נעשה ונצליח למען עם ישראל ומדינת ישראל.



    0 תגובות