ביקור סגן הנשיא • גבאי תוקף: "סחרחורת של ביקורים"

איתי גדסי 1 Comment on ביקור סגן הנשיא • גבאי תוקף: "סחרחורת של ביקורים"

יו"ר מפלגת העבודה – המחנה הציוני – תוקף את ראש הממשלה ואומר: ""יש כאן ראש ממשלה פאסיבי שבמקום לנצל הזדמנות כזאת לפעולה אקטיבית למען עם ישראל, נתלה בתמיכה האמריקאית כדי להמשיך לא לעשות כלום"

יו"ר העבודה, אבי גבאי צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
22:46
23.04.24
הרב אייל אונגר No Comments on איך נראה את ההצלחה בשגרת החיים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בעוד סגן נשיא ארצות הברית מתרשם עמוקות ממדיניות ישראל בביקורו, יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי בוחר היום (שני) דווקא לתקוף את מדיניות ישראל. לדבריו: "הממשלה מעדיפה צילומים"

בדבריו היום בפתח ישיבת סיעתו – המחנה הציוני – אמר גבאי "אני מברך את סגן נשיא ארצות הברית על בואו ומודה על תמיכתו במדינת ישראל. מייקל פנס הוא ידיד אמיתי של ישראל כבר שנים ארוכות ללא קשר לממשלה זו או אחרת".

"בעוד פחות מ- 24 שעות סגן הנשיא יהיה בדרכו ליעד הבא. ואגלה לכם סוד קטן, גם אחרי הביקור יהיו כאן 4.5 מיליון פלסטינים. הביקור לא ישנה את העובדה הזאת ולא ישנה את החובה שלנו לפתור את הבעיה ולא לגלגל אותה לילדינו".

גבאי מתהדר בהתמחות במשאים ומתנים "כמי שהתמחה במשאים ומתנים ברור לי שדווקא כשהממשל לצידנו והפלסטינים לא חזקים זה הזמן ליזום שינוי במצב ולא להמתין, התנאים עלולים להשתנות לרעתנו. ממשל יותר תומך לא יהיה. לצער כולנו יש לנו ממשלה שמעדיפה צילומים ועוד צילומים במקום פתרונות ולכן נמשיך לראות ביקורים וצילומים ולא מעשים. סחרחורת של ביקורים מדיניים ולא מעשים".

לדברי גבאי: "יש כאן ראש ממשלה פאסיבי שבמקום לנצל הזדמנות כזאת לפעולה אקטיבית למען עם ישראל, נתלה בתמיכה האמריקאית כדי להמשיך לא לעשות כלום. בעניין המדיני לפחות לא היה כלום ולא יהיה כלום הוא נכון ובכל זאת, אם נותרה בו ולו שמץ של אחריות לאומית, אני קורא לו לא להחמיץ הזדמנות. אנחנו נמשיך לעשות אופוזיציה לוחמת כמו שהראינו סוף סוף שאפשר וחייבים לעשות, אבל בכל מהלך מדיני למען עם ישראל אם תידרש תמיכה שלנו מבחוץ – היא תינתן".



1 תגובות

מיין תגובות