מינויים: קיש מונה ליו"ר ועדת הפנים וזוהר ליו"ר ועדת הכנסת

    איתי גדסי No Comments on מינויים: קיש מונה ליו"ר ועדת הפנים וזוהר ליו"ר ועדת הכנסת

    ח"כ אמסלם מונה ליו"ר הקואליציה וח"כ קיש מונה ליו"ר ועדת הפנים במקומו | את וי"ר ועדת הכנסת קיבל ח"כ מיקי זוהר

    ח"כ קיש צילום: דוברות הכנסת
    9:52
    29.03.24
    הרב אהרן לוי No Comments on מלכודת גיוס החרדים \\ פרשת צו עם הרב אהרן לוי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עם מינויו של חבר הכנסת דודי אמסלם ליושב ראש הקואליציה, הוחלט כי קיש ימלא את מקומו ואת מקומו של קיש יתפוס ח"כ מיקי זוהר ששימש עד כה כיו"ר הוועדה לצדק חלוקתי.

    היום, התקיים סבב המינויים. חבר הכנסת יואב קיש (הליכוד) מונה לפני זמן קצר ליו"ר ועדת הפנים וחבר הכנסת מיקי זוהר מונה ליו"ר ועדת הכנסת.

    יו"ר ועדת הפנים, חה"כ יואב קיש: "אני רוצה לומר תודה רבה לדודי אמסלם על ההשקעה בוועדה. תודה לך על שנים רבות של עשייה ועל עבודה מהלב ואני בטוח שנעבוד יחד ונעשה חפיפה מסודרת".

    לדבריו: "יש כאן בוועדה נושאים חשובים שנוגעים במהות ובחייהם של אזרחים רבים. אני רוצה להודות על ההזדמנות לעסוק בועדה זו. מאוד חשוב לי בשליחות הזאת לעשות טוב עבור הציבור ואני מודה על ההזדמנות הזו".

    יו"ר ועדת הכנסת, ח"כ מיקי זוהר אמר: "ועדת הכנסת היא אמנם ועדה פנימית לכאורה, אבל יש לה את היכולת להשפיע ולקבוע איך יראו הדברים בסוף. אני מבטיח שההחלטות שיתקבלו כאן יהיו ענייניות, ממלכתיות, לטובת הציבור, תוך שמירה על רצון הרוב וזכויות המיעוט. פופוליזם לא יהיה בבית ספרינו. אני מצפה לשת"פ עם יו"ר הקואליציה, חברי הוועדה, הצוות וכלל הגורמים המעורבים. בעזרת השם נעשה ונצליח".

    בנוסף התייחס ח"כ זוהר לוועדה לצדק חלוקתי, בראשותה עמד עד היום ואמר "מדובר באחת הוועדות החשובות שיש היום בכנסת ישראל, ועדה שהביאה הרבה מאוד הישגים ונושאת בפעם הראשונה בשם הליכוד אמירה של צמצום פערים חברתיים. אני מקווה שתימצא הדרך לאפשר לה להמשיך לפעול".



    0 תגובות