מרדף אחר אופנוע גילה כי הרוכב לא הוציא רישיון מעולם

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מרדף אחר אופנוע גילה כי הרוכב לא הוציא רישיון מעולם

    מרדף משטרתי אחר אופנוען שכלל חציית צמתים אדומים, הסתיים במעצר

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתמול במהלך פעילות אכיפה באזור כביש 70 בסמוך לצומת חסידים, ביקש השוטר הרכוב על אופנוע מרוכב אופנוע שהיה לצידו לעצור לבדיקה, רוכב האופנוע שזיהה את השוטר עם האופנוע המשטרתי החל להימלט ולא נשמע להוראת השוטר, בוצע מרדף אחרי האופנוען כשהשוטר ממשיך לסמן לו עם אורות מהבהבים וכריזה לעצור בצד אך זה המשיך להימלט בנסיעה פרועה תוך חציית צמתים באור אדום וסיכון חיי אדם.

    בשלב זה כוחות נוספים שהתמקמו בהמשך הדרך ביצעו חסימה של הצומת בכביש 75 והצליחו לעצור את האופנוע ללא נפגעים. בוצעה כאמור בדיקה לרוכב האופנוע ונמצא כי הוא נוהג מבלי שהוציא רישיון נהיגה מעולם, עוד נמצא כי בדצמבר 2015 נתפס בגין אותה עבירה. הרוכב תושב אזור הצפון בן 22 נעצר לחקירה בגין אי ציות להוראת שוטר כשהוא אינו מורשה והיום יובא בפני בימ"ש לתעבורה בחיפה לדון בעיניינו. האופנוע הושבת ל-30 ימים ונגרר למגרש האחסנה.

    מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה את הזלזול בחוק ובלובשי המדים בזמן שעברייני תנועה אינם נשמעים להוראות השוטרים ומבצעים עבירות תנועה חמורות תוך שהם מנסים להימלט מהמשטרה. אגף התנועה יפעל בנחישות תוך הפעלת כלל האמצעים על מנת לתפוס ולמצות את הדין עם עברייני התנועה".



    0 תגובות