סגן נשיא ארה"ב מייק פנס, נחת בישראל

    שלמה ריזל No Comments on סגן נשיא ארה"ב מייק פנס, נחת בישראל

    לאחר דחיית הביקור פעמיים, סגן נשיא ארה"ב מייק פנס, נחת בישראל | את פניו קיבלו שר התיירות, שגריר ארה"ב ושגריר ישראל בארה"ב | יבקר ביד ושם, בכותל המערבי ובכנסת, שם ישא נאום

    סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס
    סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס, במהלך מסע הבחירות
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כחודש לאחר המועד שתוכנן ולאחר שתי דחיות בשל אילוצים פוליטיים בארה"ב, סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס, נחת בישראל לביקור מדיני.

    הביקור יימשך עד ליום שלישי ובמהלכו צפוי סגן הנשיא פנס לבקר ביד ושם, לשאת נאום במליאת הכנסת ולבקר בכותל המערבי.

    את פני סגן הנשיא פנס קיבל מטעם הממשלה, שר התיירות יריב לוין. עוד נכחו בקבלת הפנים שגריר ישראל בארה"ב, רון דרמר ושגריר ארה"ב בישראל דייויד פרידמן.

    שר התיירות יריב לוין אמר לסגן הנשיא פנס "אני מברך אותך עם הגעתך לישראל ומודה לך על חלקך החשוב בהצהרת הנשיא ובהכרת הממשל בירושלים כבירתנו. אנו מעריכים מאוד את הידידות האמיצה בין המדינות ואני משוכנע שרעייתך קארן ואתה תרגישו כאן בבית".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום לביקורו של סגן הנשיא פנס בישיבת הממשלה ואמר: "הערב יגיע לישראל ידיד גדול של מדינת ישראל, ידיד אמת, סגן נשיא ארה"ב מייק פנס. אנחנו נקבל את פניו בברכה, אני מצפה מאוד לשיחותינו. אנחנו נדון במאמצי ממשל טראמפ לבלום את התוקפנות האיראנית ואת תכנית הגרעין האיראנית, וכמובן לקדם את הביטחון והשלום באזור. מי שבאמת שואף להגשים את המטרות האלה, יודע שאין תחליף למנהיגותה והובלתה של ארה"ב".

    נתניהו התייחס אף להכרזתם של חברי הרשימה המשותפת שהכריזו כי יחרימו את נאומו של סגן הנשיא פנס בכנסת על רקע הצהרת טראמפ בה הכריז נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ על הכרת ארצות הברית בירושלים כבירתה של ישראל ורצונו להעתיק את מיקום שגרירות ארה"ב בישראל מתל אביב לירושלים. נתניהו אמר: "אני רואה זאת כחרפה שחברי כנסת מתכוונים להחרים את הביקור החשוב הזה בכנסת ואפילו מבקשים להפריע לו. אנחנו כולנו נהיה שם ונחלוק לסגן הנשיא פנס את הכבוד הגדול והראוי לו".



    0 תגובות