נתניהו עונה לשמאל: נמשיך להוציא מסתננים

    איתי גדסי No Comments on נתניהו עונה לשמאל: נמשיך להוציא מסתננים

    לאחר שהפצירו בו להפסיק את הוצאת המסתננים הבלתי חוקיים מישראל, נתניהו מגיב: "הממשלה תמשיך להוציא את כל המסתננים הבלתי חוקיים; באשר לפליטים האמיתיים, ישראל תפעל לפי מחויבותה הבינלאומית"

    נתניהו
    14:42
    28.03.24
    צבי טסלר No Comments on פיקוד העורף מחדד הנחיות: כך תיערכו להפסקת חשמל

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשבוע האחרון פורסם כי אנשי שמאל רבים פנו לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה לעצור את הוצאת המסתננים מהארץ. היום השיב להם ראש הממשלה ואמר: "נמשיך לפעול על פי המחויבות הבינלאומית".

    "תשובתי לפניית אנשי הרוח מהשמאל שביקשו ממני לעצור את הוצאת המסתננים מישראל: הממשלה בראשותי תמשיך לפעול בכל דרך חוקית על מנת להוציא את כל המסתננים הבלתי חוקיים ממדינת ישראל" אמר נתניהו.

    נתניהו הוסיף: "זאת לא רק זכותנו, זוהי חובתנו כלפי אזרחי ישראל. ובאשר לפליטים אמיתיים, ישראל תפעל לפי מחוייבותה הבינלאומית".

    לדבריו: "בניגוד לטענות, איננו פועלים נגד פליטים. אנחנו פועלים נגד מהגרים בלתי חוקיים שבאים לכאן לצרכי עבודה. ההסדרים שהשגנו מוציאים את המסתננים מישראל אל מדינות שלישיות, תוך שמירה על ביטחונם האישי".

    לסיום אמר: "כפי שעמדתי בהתחייבותי לבלום לחלוטין את כניסת המסתננים למדינתנו, כך אעמוד בהתחייבותי להוצאת המסתננים הבלתי חוקיים ממדינת ישראל".



    0 תגובות