נתניהו מבקש להרגיע: "להנמיך את הלהבות"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו מבקש להרגיע: "להנמיך את הלהבות"

    בישיבת ראשי הקואליציה, התייחס ראש הממשלה לסערה סביב דברי הבלע שהשמיע שר הביטחון אתמול תוך חילול שבת מחפיר ואמר: "אם רוצים שהממשלה הזאת תמשיך לעשות דברים גדולים למען הציבור בישראל, צריך להנמיך את הלהבות ולהמשיך לעבוד יחד"

    נתניהו, דרעי, ליברמן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בישיבת ראשי קואליציה לסערה סביב ביקורו של שר הביטחון אביגדור ליברמן באשדוד תוך חילול שבת מחפיר ולדברי הבלע שגרמו לשר הפנים אריה דרעי להתבטא כנגדו.

    "זה הזמן להרגיע" אמר נתניהו "לצנן את הטמפרטורה. העם והמדינה זקוקים לזה". נתניהו הוסיף: "אני אשוחח בנפרד עם שר הביטחון ועם שר הפנים. אם רוצים שהממשלה הזאת תמשיך לעשות דברים גדולים למען הציבור בישראל, צריך להנמיך את הלהבות ולהמשיך לעבוד יחד".

    כזכור, אתמול פער פיו בחוצפה שר הביטחון אביגדור ליברמן כנגד הרבנים ואמר: "לא הרב הראשי לישראל ולא הרב אבינר יכולים לקרוא להדחת הרמטכ"ל, לקרוא לא להתגייס וגם להיות חלק מטקסים ואירועים כלשהם בתוך צה"ל".

    ליברמן אמר: "אני לא מתכוון לתת להם במה בתוך הצבא עד שלא יחזרו בהם. מדובר בעובדי מדינה שבין היתר מקבלים משכורת ממשלמי המיסים".

    בתגובה, ועד רבני ישראל בראשות הרב דוד אוחיון שיגר הערב מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בו קראו לו להסביר לשר הביטחון ליברמן כי מותר להעביר ביקורת על הרמטכ"ל.

    הרבנים כתבו לראש הממשלה: "שמענו את דברי שר הביטחון כנגד הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א והרבנים הרב שמואל אליהו והרב שלמה אבינר. והאיום שלו לא לאפשר להם להשתתף באירועים של צה"ל. "ראש הממשלה חייב להסביר לשר הביטחון כי מותר להעביר ביקורת על הרמטכ"ל ואנחנו לא חיים במשטר חשוך שאין בו חופש ביטוי".

    יו"ר ועד רבני ישראל ורבה של אלפי מנשה הרב דוד אוחיון הוסיף במכתבו כי "ישלח מכתב נוסף בו מודיעים רבני ישראל כי אם שר הביטחון מר ליברמן לא יחזור בו מהחלטתו להחרים את הראש"ל והרב אליהו והרב אבינר וימשיך בסתימת הפיות לרבנים נאלץ לשלם לו באותו מטבע ונחרים כל מקום בו יהיה נוכח מר ליברמן. הרבנים לא יהיו שם".



    0 תגובות