ועד רבני ישראל: נחרים אירועים בהם ישתתף שר הביטחון

    בנצי לייזרוביץ 2 Comment on ועד רבני ישראל: נחרים אירועים בהם ישתתף שר הביטחון

    לאחר שהתבטא בשנאה עצומה כלפי הרב הראשי לישראל, מרן הראשל"צ הגר"י יוסף, רב העיר צפת, הרב שמואל אליהו ורב היישוב בית אל, הרב שלמה אבינר, ועד רבני ישראל מכריז כי יחרים אירועים בהם ישתתף שר הביטחון

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ועד רבני ישראל בראשות הרב דוד אוחיון שיגר הערב מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו בו קראו לו להסביר לשר הביטחון ליברמן כי מותר להעביר ביקורת על הרמטכ"ל.

    הרבנים כתבו לראש הממשלה: "שמענו את דברי שר הביטחון כנגד הראשון לציון הרב יצחק יוסף שליט"א והרבנים הרב שמואל אליהו והרב שלמה אבינר. והאיום שלו לא לאפשר להם להשתתף באירועים של צה"ל. "ראש הממשלה חייב להסביר לשר הביטחון כי מותר להעביר ביקורת על הרמטכ"ל ואנחנו לא חיים במשטר חשוך שאין בו חופש ביטוי".

    יו"ר ועד רבני ישראל ורבה של אלפי מנשה הרב דוד אוחיון הוסיף במכתבו כי "ישלח מכתב נוסף בו מודיעים רבני ישראל כי אם שר הביטחון מר ליברמן לא יחזור בו מהחלטתו להחרים את הראש"ל והרב אליהו והרב אבינר וימשיך בסתימת הפיות לרבנים נאלץ לשלם לו באותו מטבע ונחרים כל מקום בו יהיה נוכח מר ליברמן. הרבנים לא יהיו שם".

    אתמול, פער פיו בחוצפה שר הביטחון אביגדור ליברמן כנגד הרבנים ואמר: "לא הרב הראשי לישראל ולא הרב אבינר יכולים לקרוא להדחת הרמטכ"ל, לקרוא לא להתגייס וגם להיות חלק מטקסים ואירועים כלשהם בתוך צה"ל".

    ליברמן אמר: "אני לא מתכוון לתת להם במה בתוך הצבא עד שלא יחזרו בהם. מדובר בעובדי מדינה שבין היתר מקבלים משכורת ממשלמי המיסים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      מה הוא עושה במדינה הזאת בכלל מה??????????
      בושה וחרפה, בזיון