ליברמן: "ראש החוליה חי על זמן שאול"

    קובי פינקלר No Comments on ליברמן: "ראש החוליה חי על זמן שאול"

    שר הביטחון אביגדור ליברמן ביקר את לוחמי הימ"מ שנפצעו בפעילות בג'נין בה חוסל מחבל ונתפסו שני מחבלים מחברי החוליה שרצחה את הרב רזיאל שבח הי"ד

    זירת הפיגוע המחריד
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון, אביגדור ליברמן, ביקר את שני לוחמי הימ"מ הפצועים מהמבצע בג'נין, בבית החולים רמב"ם ואמר: "אני רוצה להודות עוד הפעם לכוחות הביטחון על העבודה המצוינת, על האומץ, על המקצועיות, והמלחמה בטרור זה לא אירוע חד פעמי, זה מאמץ מתמשך, וכמובן מגיעה תודה באופן מיוחד לאותם לוחמים של ימ"מ שגילו גם אומץ לב, גם נחישות, ואני בטוח שגם אותו מחבל שהצליח להימלט אנחנו במהרה נשיג אותו ונסגור איתו חשבון. הוא צריך לדעת שהוא חי כרגע חיי כלב בבריחה, הוא חי על זמן שאול, ונשיג אותו".

    "באופן כללי צריך להבין שחמאס, שהוא מתקשה להוציא היום פיגועים מרצועת עזה, נמצא שם במצב מאוד מאוד קשה, מנסה כרגע להוציא פיגועים מיהודה ושומרון וגם מנסה לפתח זירות חדשות, קודם כל בדרום לבנון, מה שצריך להדאיג זה הניסיון שלהם לפתח תשתיות טרור בדרום לבנון ולנסות גם משם לאיים על מדינת ישראל".

    "אנחנו לא נסכים שמצד אחד חמאס ידבר על המצוקה, על הסיוע ההומניטארי ומצד שני ינסה להוציא פיגועים מיהודה ושומרון, או לבנות תשתיות טרור בדרום לבנון, זה לא יהיה. גם כל הידידות פתאום בין הנציג הבכיר של חמאס, סלאח עארורי, לנסראללה, לחיזבאללה, זה דבר שאנחנו עוקבים אחריו ולכל התפתחות תהיה תשובה הולמת".

    לשאלה האם ישראל יודעת מי המחבל שברח ולאיזה כיוונים? ענה שר הביטחון: "אנחנו יודעים הכל, מי המחבלים, מי הסייענים, מי האנשים הנוספים שהיו סייענים לפיגוע ונגיע לכולם. אף אחד לא יסתובב חופשי, נגיע לכולם, נביא את כולם והם ישלמו את מלוא המחיר".

    שר הביטחון נשאל מהם השיקולים שהובילו להשתמש בג'נין ביחידה משטרתית ולא ביחידת עילית של צה"ל וענה "ימ"מ זו יחידה שההתמחות שלה זו לוחמה בטרור, מדובר באירוע טרור מובהק ושיתוף פעולה בין צה"ל למשטרה, בין צה"ל למשמר הגבול ובין ימ"מ, היו פה עוד גורמים נוספים, גם שב"כ, גם משטרת ישראל, היכולת הזו, הסינכרוניזציה הזאת, בין כל גורמי הביטחון, צבא, משטרה, שב"כ, זה משהו שהופך את הפעילות שלנו לכזאת אפקטיבית. ועוד פעם תודה רבה ללוחמים".



    0 תגובות