ביקור מדיני: סגן נשיא ארה"ב מייק פנס מגיע לישראל

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on ביקור מדיני: סגן נשיא ארה"ב מייק פנס מגיע לישראל

    ביקור סגן הנשיא. מחר ינחת בישראל סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס לביקור בן שלושה ימים | במשטרה מפרסמים הנחיות וההערכות

    פנס ונתניהו בבית הלבן צילום: לע"מ
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מחר (ראשון) יגיע סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס, לביקור מדיני בישראל. במשטרת ישראל פרסמו את היערכותם תחת הגדרת המבצע בשם "מגן כחול 2".

    אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים יתפרסו החל מיום ראשון אחה"צ על מנת לאבטח, לשמור על הסדר הציבורי ולהכווין את התנועה במהלך הביקור הממלכתי שצפוי להיערך בישראל בין התאריכים.

    במשטרה מספרים כי ההיערכות החלה לפני מספר שבועות "החלה היערכות המשטרה לקראת ביקורו הצפוי של סגן נשיא ארה"ב בישראל. היערכות המשטרה למבצע המורכב כללה, בין היתר: תכנון בהיבטי אבטחה, סדר ציבורי ותנועה ביחד עם יתר הגופים העוסקים במלאכה".

    כחלק מהשלמת ההכנות וההיערכות של משטרת ישראל לקראת המבצע, התקיימה גם תרגולת מודל ליווי ואבטחה של מערך השיירה שעתיד להוביל את סגן נשיא ארה"ב מייק פנס ופמלייתו, בין האתרים השונים בהם הוא עתיד לבקר בעיר ירושלים.

    במהלך הביקור עצמו, החל מיום ראשון בשעות הערב ועד ליום שלישי בשעות הערב, צפויים שיבושי תנועה וחסימות בצירים שונים בתוך העיר ירושלים. כמו כן ייתכנו שינויים בהסדרי התנועה בצירים הראשיים המובילים לעיר לפרקי זמן קצרים ונקודתיים.

    במשטרה מבטיחים לעדכן בתחילת השבוע בסמיכות לביקור ובמהלכו, אודות כלל החסימות המתוכננות והשינויים הצפויים בהסדרי התנועה. עדכונים אלו ימסרו באמצעות כלי התקשורת וכן בערוצי הניו מדיה של המשטרה.

    במשטרה מדגישים: "אנו מבקשים להדגיש בפני כלי התקשורת והציבור כולו, כי בכל מהלך הביקור חל איסור מוחלט להעלאת כל כלי טייס (לרבות רחפנים) למרחב האווירי של נתב"ג וירושלים".

    עוד אומרים במשטרה: "משטרת ישראל תמשיך לפעול לקיומו התקין של המבצע הלאומי 'מגן כחול 2', בהיבטי פיקוד ושליטה, אבטחה, שמירה על הסדר הציבורי ותנועה, תוך צמצום הפגיעה בשגרת החיים של הציבור ככל שניתן".

    צפו בהיערכות המשטרה:

    צילום: לע"מ


    1 תגובות

    מיין תגובות