האב מירר בבכי: "לא ידעתי שהיום אני לוקח אותך לתלמוד תורה של מעלה"

    דוד פיינגולד No Comments on האב מירר בבכי: "לא ידעתי שהיום אני לוקח אותך לתלמוד תורה של מעלה"

    הלוויה קורעת לב: האב שהגיע מבית החולים הספיד את בנו בדמעות ואמר: "אתמול סיפרת לי שאתה אוחז בפרשת וזאת הברכה ואתה מסיים בפעם השלישית את חמשת חומשי תורה"

    13:14
    28.03.24
    מהדורת הבוקר No Comments on ה'מתכון' של האור החיים למנוחת הנפש | הרב צבי אריה אדלר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יום קשה עבר היום על העיר בית שמש. בבוקרו של יום, סמוך לשעה 08:30 אב ובנו, יבדלט"א הגאון הרב רותם אפלבוים שליט"א ובנו יהודה ז"ל, צעדו לעבר תלמוד התורה אלא שאז אירעה תאונה מחרידה וכאמור, הבן – יהודה אפלבוים ז"ל – נפצע קשה ונהרג.

    למסע ההלוויה הקשה האב הגיע מבית החולים כשרגליו חבושות ובבכי תמרורים הספיד את בנו בכורו "השם נתן, השם לקח יהי שם ד' מבורך" אמר ומירר בבכי. הוא פנה לקב"ה ואמר: "נתת לי נשמה טהורה והחזרתי לך נשמה טהורה שכל כולה תורה. הילד הזה אהב רק ללמוד תורה, בכל זמן פנוי הוא היה לומד חומש. רק אתמול בערב הוא אמר לי 'הגעתי לפרשת וזאת הברכה ואני אסיים בפעם השלישית את כל חמשת חומשי תורה".

    האב אמר: "תודה רבה להשם שנתת לי את הזכות לגדל את הילד הזה".

    "יהודה, אני לקחתי אותך היום לתלמוד תורה אבל לא ידעתי שאני לוקח אותך לתלמוד תורה של מעלה" אמר האב ובכה כשהמלווים מבכים יחד אתו.

    מנהל התלמוד תורה בו למד יהודה הספיד אף הוא ואמר: "היום נכנסתי לכיתה של יהודה ואני רואה את הרב שלו בוכה, הרב ממרר בבכי והכיתה כולה מביטה אל הכסא של יהודה, מיותם 'איפה יהודה?'"

    "יהודה היה ילד שבמקום לצאת להפסקה היה נשאר ללמוד בכיתה. הוא רצה להיות צדיק. היית כזה צדיק, כנראה שמהתלמוד תורה לא היית צריך לעבור לא דרך ישיבה קטנה ולא דרך ישיבה גדולה אלא ישר ללמוד עם כל הצדיקים והאבות הקדושים" הספיד הרב.



    0 תגובות