מנגינה לנפש • שבת קסומה בכינר

    אתי קצבורג No Comments on מנגינה לנפש • שבת קסומה בכינר

    וזה היה החלק הכיף, קבלנו חדרים חדשים ומפנקים מאובזרים ברמה בינלאומית עם פנים לאגם שניבט אלינו מבעד לעצי הדקל התמירים. • חוויות משבת גלילית

    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לשבת הזו חיכינו הרבה זמן, כחלק מהטרנד שהולך וגובר של תיירות פנים החלטנו לנסות גם אנחנו ולקחת אתנחתא בתוך מירוץ החיים המשוגע הזה, חפרנו בשלל הצעות מפתות שהגיעו לפתחינו כשכל אחד מבטיח אירוח הכל כלול באווירה שבתית טהורה, אחרי חפירות ובדיקות נפל הפור על כפר הנופש כינר, הקרבה למפלי המים השוצפים קוצפים (הגיע הזמן באמת) המרגוע למרגלות האגם שמפלס המים שלו יורד בקצב מדאיג, הניחוח הגלילי וכן, גם התנאים הפיזיים שנראו מבטיחים מאד, עשו את פעולתם.

    ביום שישי לפנות בוקר התנענו בכדי להספיק להנות מביקור בטיילת הטבריינית, וקצת לנשום אוויר כנרת. כשהגענו בשעה 14:00 למלון הוא היה נראה עמוס לעייפה עם מגוון קבוצות צבעוניות מכל רחבי הארץ, עובדי המלון קבלו אותנו במאור פנים והכווינו אותנו לחדרים עם תוכניה מרתקת ומגוונת.

    וזה היה החלק הכיף, קבלנו חדרים חדשים ומפנקים מאובזרים ברמה בינלאומית עם פנים לאגם שניבט אלינו מבעד לעצי הדקל התמירים.

    כינר

    בקבלת שבת ירדנו ללובי, למרות עומס האנשים האווירה במלון היתה שבתית ונינוחה והעומס לא הורגש בכלל.
    ארוחות השבת היו עשירות עם בופה עשיר ורמת קולינריה גבוהה ביותר, צוות המלון התייחס לכל בקשה גדולה וקטנה וכל הזמן ניסה לשפר ולייעל, מנהל בית המלון הסתובב בין האורחים הרבים ושאל כל אחד לשלומו ומה הוא יכול לתת ולפנק יותר ממה שהיה.

    חייבת לציין כי הייתי מספר פעמים בבתי מלון בשבת וביום חול וזו הייתה שבת שלא אשכח בקלות, האווירה הנעימה, הרמה המאד גבוהה, הרצון לשפר ולתת תחושה ביתית היו מעל ומעבר לציפיות, הצלחנו לשמור על אווירת המשפחתיות וזו היתה שבת גיבוש אמיתית, כל אחד מהילדים התגלה בחלק שלו, היה מי שהתנדב להביא מהבר הלוך חזור, והיה מי שדאג לדברי תורה וזמירות שבת, לסיכום אומר כי הופתעתי מאד לטובה, וכבר הילדים קבעו תאריך נוסף לשבת בה הם יוכלו לקפוץ ראש לבריכה.



    0 תגובות