התגובות לחיסול המחבלים: "מברכים על חיסול אחד המחבלים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on התגובות לחיסול המחבלים: "מברכים על חיסול אחד המחבלים"

    התגובות לחיסול המחבל ולתפיסת המחבלים הנוספים שרצחו את הקדוש הרב רזיאל שבח הי"ד | "הנחמה שלנו היא לא בנקמה אלא בבניין הארץ"

    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    התגובות לחיסול ותפיסת המחבלים שרצחו את הקדוש הרב רזיאל שבח הי"ד. יעל שבח, אלמנתו של הרב שבח הי"ד, אמרה: "אני מודה לכוחות הבטחון על פעולתם הנחושה לתפיסת המחבלים. ושולחת מכאן איחולי החלמה לפצועים מכוחות המשטרה שפעלו בנחישות ובגבורה".

    "מעבר לזה אין לאירוע הזה שול משמעות בשבילי" אומרת יעל "הנחמה שלנו היא לא בנקמה אלא בבניין הארץ. אני מבקשת מראש הממשלה. שבור את השתיקה שלך אמץ את ההצעה של שר הבטחון לאשר את חוות גלעד והעלה אותה ביום ראשון הזה לאישור הממשלה. זו הנחמה שלנו זו הבקשה שלנו זו התשובה האמיתית לרצח הזה של בעלי אהובי ואב ילדי".

    ראש הממשלה בנימין נתניהו מברך את לוחמי המג"ב והימ"מ על הפעולה הנחושה: "נגיע לכל מי שינסה לפגוע באזרחי ישראל, ומדינת ישראל תמצה עמו את הדין". ראש הממשלה שולח החלמה מהירה לפצועים.

    ראש מועצת שומרון, יוסי דגן, אמר: "מודים לכוחות הביטחון על הפעולה הנחושה. אנחנו מברכים על חיסולו של אחד המחבלים הנאלחים".

    שרת המשפטים איילת שקד, אמרה: "לכידת רוצחי רזיאל שבח ז"ל היא מסר לכל מחבל פוטנציאלי: ידה הארוכה של מדינת ישראל תשיג אתכם בכל מקום ובכל זמן. אני גאה בלוחמי ימ"מ על ביצוע מבצע מוצלח ללכידת המחבלים. מאחלת החלמה מהירה ללוחמים שנפצעו במהלך הפעולה".

    חבר הכנסת מוטי יוגב, אמר: "מברך את מערכת הביטחון ואת הכוחות שפעלו הלילה בג'נין וקיימו : "ארדוף אוייבי ואשיגם / ואשמידם…". ידעו אויבנו שדם יהודי אינו הפקר. מאחל רפואה שלמה ללוחמים הפצועים ונחמה למשפחת הרב רזיאל. "הרנינו גויים עמו כי דם עבדיו ייקום ונקם ישיב לצריו וכיפר אדמתו עמו..".



    0 תגובות