פלח שוק – צרכנות

    עפר גדנקן No Comments on פלח שוק – צרכנות
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    212A2004'החברה המרכזית למימוש זכויות' פותחת סניף חדש בבני-ברק המצטרף לסניפים בבית הרופאים ובטרם. חנוכת הסניף התקיימה בהשתתפות הגאון הגדול הגר"ש בעדני, חבר מועמת חכמי התורה של ש"ס. בסניף החדש ניתן יהיה להסדיר קצבאות נכות, הטבות ופיצויים, סיוע ביורוקרטיה רפואית ועוד. בסניף גם ניתן להתקבל לפגישה אישית ודיסקרטית עם הרב שמאי שזירי, יו"ר החברה, וצוות המומחים.

    מינויים:
    מנכל חדש שטראוס ישראלאייל דרור מונה למנכ"ל חברת 'שטראוס ישראל'. דרור, שכיהן כמנכ"ל חטיבת הממתקים של הקבוצה, יחליף בתפקיד את ציון בלס שמונה לעמוד בראש חברת 'שטראוס קפה' הבינלאומית.

    גונן אוסישקיןמועצת המנהלים של 'אל על' בחרה בגונן אוסישקין לתפקיד המנכ"ל החדש שיחליף את דוד מימון. אוסישקין, טייס ח"א, החל עבודתו באל על בשנת 2004, במסגרת תפקידיו הקודמים באל על שימש כטייס, ולאחר מכן כיהן כ 12 שנים בתפקידים ניהוליים. תפקידו הנוכחי הוא סמנכ"ל מסחר בחברה.

    מבצעים:
    man_yahatzעשרות אלפי שורות מחורזות התקבלו עד כה בתיבת המבצע של 'מן'. הרוכשים 3 מוצרים מהמגוון של וופלים ועוגיות 'מן' יכולים להתקשר ל 03-9411441, להקליט השלמה מחורזת למשפט: "גדלתי על הוופלים והעוגיות של מן…" (או במייל [email protected] ). הפרס ראשון- טיסה משפחתית בשמי הארץ. פרסי המשנה כוללים: טיולים משפחתיים בטרקטורוני שטח, חוויה משפחתית בחדר בריחה, ועוד. המבצע עד ט"ו בשבט (31/01).

    10_yachaz_b'האגיס' מעניקים חודש נוסף של חופשת לידה במתנה במסגרת מבצע חדש. הקונים 3 אריזות ממגוון חיתולי האגיס יכולים להתקשר ל 03-3739000 ולענות על 3 שאלות. בכל שבוע זוכה אחת במשכורת חודשית בסך 7,000 ש"ח. המבצע עד ל' בשבט (14.2. 18).

    10892_check_v2_70x30-01הסתיימה תחרות "בייביסיטר בא-לגן!" במסגרתו הורים וגננות במאות גנים אספו אלפי אריזות ריקות של חיתולי 'בייביסיטר'. למקום הראשון הגיע גן קטן במודיעין עילית שזכה ב10,000 ₪ שישמשו לשיפוץ הגן ורכישת צעצועים חדשים. למקום השני הגיע גן בירושלים שזכה בפרס של 3,000 ₪ ולמקום השלישי – הגיעו 10 גנים מרחבי הארץ שזכו בערכת מוצרי 'בייביסיטר' הכוללת חיתולים, מגבונים, ספריי החתלה ועוד בשווי כ-1,000 ₪.

    חדש על המדף:
    2'תנובה' השיקה גבינת קוטג' 5% ו- 9% באריזה אישית של 100 גר'. המוצר בכשרות ועדת מהדרין בראשות הגר"מ גרוס והגרי"מ שטרן. 'קוטג' בקטנה' מצטרף לסדרת גבינות הקוטג' הכוללת מגוון מוצרים עם אחוזי שומן שונים, קוטג' עם שום שמיר וקוטג' עם זיתים.

    הדמיה פרילי אפרסקבנוסף השיקה 'תנובה' טעם חדש בסדרת 'פרילי': פרילי עם אפרסק בגביע של 125 גרם, בכשרות ועדת מהדרין. הטעם החדש מצטרף לארבעה טעמים: פרילי אננס, פרילי תות, פרילי משמש ופרילי פרות יער.

    תמונה1'כרמית' משיקה סדרת מוצרים בקטגוריית תחליפי הלחם תחת המותג 'פניני' – צנימים בסגנון איטלקי איכותי, עשיר ובמגוון טעמים. פניני טוסטונים משווק ב- ב- 3 טעמים: טבעי, שומשום וקמח חיטה מלא. כל מוצר מכיל בתוכו 3 אריזות אישיות (של 10 יחידות טוסטים בכל מארז), כ- 13 קלוריות ליחידת טוסט אחת, ללא שומן טראנס וללא כולסטרול. הטוסטונים כמו שאר סדרת פניני, כשרים בכשרות המהודרת של בד"צ הרב וועסטהיים.



    0 תגובות