חוטובלי: "התביישתי; התנהלות האופוזיציה מחייבת חשבון נפש"

    עמית דניאל No Comments on חוטובלי: "התביישתי; התנהלות האופוזיציה מחייבת חשבון נפש"

    סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי, אומרת כי התנהלות האופוזיציה מחייבת חשבון נפש: "התביישתי" • וגם: חוק המרכולים: "הליכוד בעד השבת", ביקור ראש הממשלה בהודו ונאום אבו מאזן: "הסיפור פה זה לא קו הגבול"

    מליאת הכנסת צילום: דוברות הכנסת
    21:01
    18.04.24
    אבי מימרן No Comments on הפיגוע המחריד בבנימין: "בדקנו היטב את בטיחות החווה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגנית שר החוץ, ציפי חוטובלי (הליכוד) שוחחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית והתייחסה לנאום אבו מאזן, ביקור ראש הממשלה בנימין נתניהו בהודו וחוקי דת ומדינה שזכו לתהודה רבה בשבועות האחרונים.

    באשר לנאום אבו מאזן אמרה: "לא יהיו מהלכים חד צדדיים אנחנו לא מאמינים בזה. מעולם לא חשבנו שהפלסטינים בעד שלום. הקהילה הבינלאומית קיבלה את ההצגה הטובה ביותר בעיר להבין מהו הסכסוך. זה לא קו הגבול זה הקריאה של אבו מאזן למדינה היהודית כנטע קונואליסטי של האירופאים. אומר שהצהרת בלפור טעות יסודה ואין זכויות לעם היהודי כאן".

    האזינו:

    בנוגע לביקור ראש הממשלה נתניהו בהודו והיחסים הדיפלומטיים עם המדינה אמרה "פריצת דרך של ישראל הודו היא בעיקר בשל החיבור האישי בין נתניהו למודי. מעולם לא היה ביקור של ראש ממשלה הודי בישראל ולא ראש הממשלה הישראלי בהודו גם מאז כינון היחסים עם המדינה הזו. זה מייצר הרבה מאד שיתוף פעולה ושיתוף פעולה עסקי במעצמה הגדולה הזו".

    בכל הנוגע לחוק המרכולים והעמדה האידיאולוגית של הליכוד גם בשאר נושאים דתיים שעלו בעת האחרונה אמרה חוטובלי: "לגבי מה שראינו בכנסת בשבועות האחרונים. אני מרגישה בושה בנוגע למה שקרה כלפי אנשים שישבו שבעה על יקיריהם גם באשר ללוויה של הרב שבח הי"ד. ההתנהלות הזו בעיקר של האופוזיציה היא מבישה ומחייבת חשבון נפש".

    חוטובלי הוסיפה: "לגבי סיעת הליכוד, זה לא חדש שהסיעה הזו לא הומוגנית. זו חוזקתה יש בה שיח תוסס בשורה של סוגיות. בנוגע לשבת, יש קונצנזוס בסיעה בעד שמירת שבת. שבת היא אחד הסמלים החשובים ביותר לעם היהודי. הדיון סביב החוק היה משום שהוא היה דקורטיבי ולא בנוגע למהות שמירת השבת. באבל בליכוד תמיד היו ויכוחים ודמוקרטיה".



    0 תגובות