ח"כ לשעבר יוני שטבון יתמודד על ראשות העיר נתניה

    החלטתי להתמודד על ראשות העיר נתניה. אתמודד מול כל מועמד או מועמדת, ויחד איתכם גם אנצח. גדלתי בעיר שלנו. הגיע הזמן להתחדשות בעיר נתניה.
    איתי גדסי No Comments on ח"כ לשעבר יוני שטבון יתמודד על ראשות העיר נתניה

    חבר הכנסת לשעבר יוני שטבון הכריז על מועמדותו לראשות העיר נתניה • שטבון: ״אתמודד מול כל מועמד או מועמדת, ויחד איתכם גם אנצח״ • שטבון מקווה להביא את תמיכת הציבור הדתי והחרדי ותמיכת ש"ס מולה רץ בבחירות האחרונות במפלגתו של אלי ישי

    החלטתי להתמודד על ראשות העיר נתניה. אתמודד מול כל מועמד או מועמדת, ויחד איתכם גם אנצח. גדלתי בעיר שלנו. הגיע הזמן להתחדשות בעיר נתניה.
    15:19
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on דרמטי: מפקד חיל האוויר השתתף בעצמו בתקיפה | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יוני שטבון הכריז הערב (ב׳) על מועמדותו לראשות העיר נתניה באירוע שהתקיים במלון בלווייס בנוכחות פעילים ותומכים מכל השכונות בעיר.

    הסלוגן הרשמי שילווה את קמפיין הבחירות יהיה ׳׳אחריי! יוני שטבון לראשות נתניה׳׳. המילה אחריי משלבת בצורה הכי ישראלית את דור המנהיגות החדש שיוני נמנה עליו ביחד עם שורה ארוכה של מנהיגים בארץ ובחו׳׳ל, דור צעיר שמחובר לשטח, יוצא מהמשרדים, נפגש עם הציבור, מקשיב ופועל למענו.

    בחודשים האחרונים שטבון שקד על הקמת תשתית ארגונית והסברתית לצורך הקמפיין, וכיום שותפים למהלך מיטב המוחות בעלי ניסיון ארצי ומוניציפאלי מהמעלה הראשונה.

    בסקרי עומק שנערכו על ידי מטה שטבון התברר כי יוני שטבון הוא המועמד המוביל מבין המועמדים נכון להיום שמאתגר את ההנהגה הקיימת בעיר. שטבון נהנה מתמיכה חוצת מגזרים ומפלגות, ובימים אלה הוא שוקד על הקמתה של רשימה שתייצג את הפסיפס הכל כך מיוחד של נתניה.

    יוני שטבון אמר הערב: ׳׳לפני אחת עשרה שנה, במלחמת לבנון השנייה, רגעים לפני הקרב הקשה בבינת ג'בל, עמדתי כמפקד עם חיילי מגולני על הרכס הגבוה בעומק השטח על אדמת לבנון. שם, באותם רגעים, לצד הידיעה שלא בטוח אם אחזור חי מהקרב, קיבלתי את ההחלטה: להקדיש את חיי לעשייה ציבורית למען עם ישראל גם לאחר שאפשוט את המדים.

    "אחיי וחבריי תושבי נתניה: החלטתי להתמודד על ראשות העיר נתניה. אתמודד מול כל מועמד או מועמדת, ויחד איתכם  גם אנצח. גדלתי בעיר שלנו. הגיע הזמן להתחדשות בעיר נתניה. אחרי עשרים שנה, הגיעה העת למנהיגות וניהול חדש של העיר. בכל העולם, וגם בארץ, מתפתח דור חדש של מנהיגות צעירה וחדשנית. בבאר שבע, החליף חברי הטוב רוביק דנילוביץ' הצעיר והמוכשר, את  ראש העיר יעקב טרנר המוכר והוותיק. גם בערים נוספות בישראל ובתפקידים בכירים בממשלה – מובילים היום דמויות מוכשרות, ערכיות וצעירות. כן, גם בנתניה נעשה זאת, בואו אחריי!

    שטבון הודיע כי בקרוב יציג את הרשימה שלו למועצת העיר. "זו תהיה רשימה של נשים וגברים, חילוניים, מסורתיים ודתיים, צעירים ומבוגרים, עולים וותיקים, זו תהיה נתניה. זו תהיה גלריה של נתניתים שאכפת להם מהעיר, מהתושבים, ולא מעצמם.

     



    0 תגובות