חדשות התיירות: חיפה בפרוייקט מרהיב

    השבוע בחדשות התיירות: מאירים את חיפה, איך עלתה כמות הנוסעים בויז אייר, היכן ירדו מחירי המלונות וכנס התאגידים באילת
    קובי פינקלר No Comments on חדשות התיירות: חיפה בפרוייקט מרהיב

    המלון הראשון במודיעין. שווקה בהצלחה קרקע לחדרי מלון ולמגורים במכרז משותף של רשות מקרקעי ישראל ומשרד התיירות במודיעין מכבים רעות. במכרז של רשות מקרקעי ישראל ומשרד התיירות שווקו בהצלחה 50 חדרי מלון ו-80 יח"ד למגורים, תעסוקה ומסחר, במרכז העסקים הראשי (המע"ר) במודיעין-מכבים-רעות. אורחי המלון ייהנו מיתרון של קירבה למרכז, לירושלים ולשדה התעופה. כמו כן הזוכה …

    השבוע בחדשות התיירות: מאירים את חיפה, איך עלתה כמות הנוסעים בויז אייר, היכן ירדו מחירי המלונות וכנס התאגידים באילת
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המלון הראשון במודיעין.

    שווקה בהצלחה קרקע לחדרי מלון ולמגורים במכרז משותף של רשות מקרקעי ישראל ומשרד התיירות במודיעין מכבים רעות.

    במכרז של רשות מקרקעי ישראל ומשרד התיירות שווקו בהצלחה 50 חדרי מלון ו-80 יח"ד למגורים, תעסוקה ומסחר, במרכז העסקים הראשי (המע"ר) במודיעין-מכבים-רעות.
    אורחי המלון ייהנו מיתרון של קירבה למרכז, לירושלים ולשדה התעופה. כמו כן הזוכה במכרז יהיה זכאי לקבל ממשרד התיירות מענק של עד 33% מעלות ההקמה של המלון. כמו כן הצלחת המכרז מצביעה על חשיבות השילוב של זכויות למגורים עם זכויות למלונאות. זאת, כחלק מתכנית להגדלת היצע חדרי המלון ולהגברת התחרות.

    שר התיירות יריב לוין אומר שבניית המלון תאפשר לנצל את המיקום של מודיעין והקרבה של העיר למרכז, לירושלים וגם לנתב״ג, ותתרום להפיכתה של העיר למוקד תיירותי.

    מאירים את חיפה

    חיפה עולה על מפת האטרקציות התיירותיות העולמית  והשיקה תחרות עיצוב תאורה בינלאומית לטובת העיר.

    בתחרות יוכלו להתמודד מועמדים מכל רחבי העולם, העוסקים בתחום עיצוב תאורה בלייזר ובמערכות מתקדמות, לצורך בחירת הגורם, אשר יזכה לתכנן, לעצב ולהקים מיצג אור-קולי אמנותי עירוני. עלות הפרויקט, אשר ייקרא "נמל האור", נאמדת ב-20 מיליון ₪ והוא ימומן, באופן שווה, על-ידי משרד התיירות ועיריית חיפה. אטרקציות דומות ניתן כיום לראות ביעדים מובילים, אשר מושכים אליהם מידי שנה מיליוני תיירים, כמו: ברצלונה, הונג-קונג ודובאי.

    חיפה, אשר נחשבת ליעד תיירותי שהפך חובה לכל תייר בישראל, תוסיף את האטרקציה הזו לרשימת האטרקציות התיירותיות הרבות שהיא מציעה. במשרד התיירות סבורים שמדובר בפרויקט בעל פוטנציאל לחולל שינוי תיירותי בחיפה.

    המיצג, יורכב משני מופעי אור – מיצג אחד ימוקם ברחבי שטח הנמל והעיר התחתית, ויבוסס על הקרנת קרני לייזר בצבעים שונים, המגיעות לגובה רב.

    במופע ניתן יהיה לצפות מחלקים נרחבים של העיר והוא יאיר את שמי חיפה באורות צבעוניים. את המופע ילווה פסקול ייחודי, אשר יושמע באמצעות רמקולים שיוצבו במספר מוקדים בעיר, וכן באמצעות אפליקציה ייעודית.

    מופע האור השני יותקן בליבו של נמל חיפה, ברחבת "האנגר 15", כשלב ראשון בתוכנית "חזית הים העירונית", לפתיחת שעריו של הנמל לתושבי חיפה ולמבקרים. מופע זה, שייראה מהנמל, צפוי למשוך אליו מבקרים רבים, אשר יורשו להיכנס אל שטח הנמל, וייהנו מצפייה במופע ומאטרקציות נוספות שיוצעו במקום.

    המיצגים עתידים לפעול החל מחודש ספטמבר הקרוב, מידי יום בשעה קבועה, בשעות הערב, ויימשכו כרבע שעה.

    לקראת ההשקה אומר שר התיירות, יריב לוין: "אני רואה חשיבות עליונה בעיר חיפה ובפיתוח התיירות בה. המיזם החדשני והמקורי "נמל האור" יהווה אטרקציה מרכזית ויקדם את חיפה כעיר תיירותית מובילה בישראל. "נמל האור" יהיה אטרקציה יוצאת דופן, ואני מברך את כל המשתתפים בתחרות בהצלחה רבה".

    ומוסיף ראש עיריית חיפה, יונה יהב: "מיזם "נמל האור" יוקם במטרה למצב את חיפה כמטרופולין התיירות של צפון המדינה, תוך ניצול האטרקציות הרבות הקיימות בעיר ובמרחב הסובב אותה".

    ???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

     WIZZ AIR מסכמת שנת פעילות

    חברת התעופה WIZZ AIR, חברת התעופה הגדולה והצומחת ביותר במזרח ומרכז אירופה מסכמת את שנת 2017 ומציינת את הגידול החד של כ-24% במספר נוסעיה לעומת השנה הקודמת. מדובר במספר שיא של 28 מיליון נוסעים שבחרו לטוס לאחד או יותר מ-600 הקווים  ל-145 היעדים של החברה ב-44 מדינות.

    החברה מציינת, כי הוסיפה 14 מטוסים חדשים ובסוף שנת 2017 עומד ציי מטוסיה של החברה על 88 מטוסים.  כיום מעסיקה החברה כ-3,500 אנשי מקצוע בתחום התעופה ב-27 שדות תעופה ב-15 מדינות שונות, הכוללים את שני הבסיסים החדשים של WIZZ AIR  – בלונדון, לוטון ובורנה בבולגריה.

    כמו כן, חתמה החברה על הזמנת רכישת המטוסים הגדולה ביותר שלה שכללה 146 איירבוס מסוג 320NEOA. כאשר יאושר ההסכם החדש על ידי מחזיקי המניות של החברה, יגדל מספר מטוסי האיירבוס בבעלות WIZZ AIR  ל-282 מטוסים.

    בהתייחסותו לישראל מציין הדוח כי  במהלך השנה הטיסה WIZZ AIR  מעל 750000 נוסעים. נתון המלמד על גידול של כ- 79% בתנועת הטסים של החברה לישראל וממנה.  כמו כן  השיקה החברה 11 קווים חדשים והודיעה לאחרונה על פתיחת קו חדש ל-וינה מתל אביב.  WIZZ AIR מציעה כיום 23 קווים ל-10 מדינות משדות התעופה של תל אביב ואילת ומאפשרת 560 מקומות עבודה בתחום התעופה, תיירות, מלונאות ותעשיית התיירות.

     וויז אייר

    כנס  איגוד התאגידים העירוניים

    באילת מתקיים השבוע, כנס התאגידים העירוניים הארצי. בכנס השתתפו ראשי רשויות רבות מכל רחבי הארץ, מנהלי תאגידי תיירות (כמו הגולן, גליל עליון, אילת ועוד). בין הדוברים הרבים, הרמטכ"ל לשעבר בני גנץ, השרים גלנט וכץ, ואישי ציבור נוספים. ייחודו של הכנס, הן בכמות ראשי הערים והתאגידים העירוניים מכל רחבי הארץ והן בשיתוף הפעולה הרב שהניבו החברים בתוך הכנס ומחוצה לו.

    משדרגים את הנוסעים

    חברת התעופה בריטיש איירווייס ממשיכה להשקיע בשדרוג חוויית הנוסעים בכל מחלקות הטיסה ומציגה השבוע, השקעה חדשה של מיליוני ליש"ט בשירותי ההסעדה של מחלקת התיירים World Traveller, בטיסות ארוכות טווח, כולל הטיסות לישראל וממנה.

    התפריט החדש והמורחב מציע אפשרויות בחירה רבות ומגוונות מאי פעם, של ארוחות חמות, קינוחים, שתייה וחטיפים במהלך הטיסה בכשרויות שונות.

    ארה"ב קופאת ומחירי מלונות היוקרה צונחים

    סופת הכפור שהכתה בצפון מזרח ארצות הברית כבר מכה בענף המלונאות ומרסקת את מחירי המלונות. מלונות יוקרה באזורים הקפואים נפלו ב-75% וכדי להתמודד עם עצירת ההזמנות החלו להציע באופן גורף עסקאות עם אפשרות לביטול חינם ללא קנס כספי.

    בין המחירים יוצאי הדופן אירוח זוגי בניו יורק ב-223 שקל במלון היוקרה Row NYC Hotel הממוקם על השדרה השמינית במרכז מנהטן. לפי בדיקה באתר השוואת המלונות הוטלס קומביינד מחיר המלון בהיעדר הסופה הוא 886 שקל ללילה.

    דוגמאות נוספות לנפילת מחירים בארה"ב הם: שיקאגו 286 שקל, אוהיו 189 שקל, צפון דקוטה 206 שקל, מינאפוליס 289 שקל. לקראת חודש מרץ המחירים צפויים לטפס חזרה.



    0 תגובות