- רדיו קול חי - -

שוק מהדרין חוגגת יום הולדת שנה במבצע: מוצרים רק ב- 1 ש"ח

מבצע יום הולדת ב'שוק מהדרין': על כל קניה בסך 100 ₪ – קבלו מוצר במחיר של 1 ₪ בלבד! חמשת המוצרים המשתתפים במבצע נבחרו בקפידה רבה מתוך התחשבות מלאה במשקי הבית החרדיים ברוכי הילדים ולכן מדובר במוצרי בסיס שמופיעים בסלי הקניות השבועיים או החודשיים של כל משפחה. שמן קנולה 1 ליטר של טעמן רק ב- 1 ₪, וופל מצופית מנעמים 400 גר' רק ב- 1 ₪, סוד מרכך כביסה מרוכז 900 מ"ל רק ב- 1 ₪, נוזל כלים הפי 750 מ"ל רק ב- 1 ₪, מגבות נייר טאצ' 6 גלילים רק ב- 1 ₪.

בקניה הבאה שלכם אתם הולכים לחסוך כסף ובגדול – כי יום הולדת יש רק פעם בשנה.

המבצע בתוקף בתאריכים כז' טבת – ד' שבט תשע"ח. 14-20.1.18 או עד גמר המלאי לפי המוקדם ביניהם.
מותנה בקנייה מעל 100 ₪, לא כולל המוצר המשתתף במבצע ומוגבל לקניית פריט אחד מתוך חמשת המבצעים. ניתן לממש בכפולות עד 500 ₪ את חמשת הפריטים.

רשת המזון 'שוק מהדרין' מקבוצת יינות ביתן הושקה לפני שנה וכבר מחוללת מהפכה מעוררת השתאות בקרב הרגלי הצריכה של המשפחה החרדית. הרשת הוקמה מתוך חשיבות רבה לדרישות הצרכן החרדי ומתוך רצון לקשר אמיץ עמו תוך הקפדה על החמרות בלתי מתפשרות כגון כשרויות מהדרין, איכות מוצרים, שירות אדיב וכמובן מחירים הוגנים.

במהלך השנה מאז שהוקמה, הוכיחה 'שוק מהדרין' מקבוצת יינות ביתן, כי החזון הגשים את עצמו במלואו: בכל עיר יהיה סניף שכולו מהדרין. את 20 הסניפים הכשרים למהדרין תוכלו למצוא בקרב הערים החרדיות וכן בערים כלליות כמו הרצליה, אילת, נתניה, רעננה ועוד. בסניפי הרשת ניתן למצוא סחורה טרייה במעדנייה, הקצביה והמאפייה וכן מגוון רחב של מוצרי איכות והכל, כאמור, בכשרויות מהודרות ובמחירים ההוגנים והמשתלמים ביותר. הציבור מצדו מעריך את הרצון וההשקעה המרובים שנעשים במטרה להקל עליו, ורבים כבר הפכו את 'שוק מהדרין' לרשת המזון הקבועה שלהם.

מאחר ובסיס הקמת הרשת היה טובת הצרכן החרדי, אך מתבקש כי את חגיגות יום הולדת השנה הראשונה, בחרו ב'שוק מהדרין' לנצל לעוד מהלך משמח שכולו לטובת הצרכנים והשיקו מבצע יום הולדת שווה במיוחד.

שוק-מהדרין-יחץ [1]