לאחר שנסגר: החוף הנפרד בים המלח נפתח שוב

    איתי גדסי No Comments on לאחר שנסגר: החוף הנפרד בים המלח נפתח שוב

    לאחר שנסגר, החוף הנפרד היחידי בים המלח נפתח מחדש

    העבודות בחוף הנפרד
    10:34
    28.03.24
    הרב אייל אונגר No Comments on יש דם ביצים שמותר? הרב אייל אונגר בשיעור מפתיע

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    החוף הנפרד היחידי בים המלח נפתח בשבוע האחרון לציבור זאת לאחר שבחודש האחרון הסגר החוף בפתאומיות ללא כל הודעה מוקדמת לציבור דבר שגרם להפסד ממוני גדול לציבור שביקש להגיע למקום, יצוין כי סגירת החוף בתקופה זו של השנה מקשה על חולי מחלות עור שונות כגון הפסוריאזיס אשר רחצה בים המלח דווקא בתקופה זו של השנה מקלה על מחלתם.

    חולים רבים שהזמינו מקומות לינה באזור כדי למצוא מזור לחוליים גילו כי חוף הים הנפרד היחידי סגור לציבור דבר שגרם לעגמת נפש גדולה לחולים ולציבור, בפגישה שהתקיימה לפני כחודש בכנסת בהשתתפות חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב עם ראש המועצה האזורית תמר, דב ליטבינוף, הסבירו חברי הכנסת את הדחיפות במציאת פתרון מידי.

    מקלב אמר כי "פעולות השיפוץ מבורכות והכרחיות אך זה נעשה ללא התראה מראש ובאין אלטרנטיבה, גם אם זמנית, זוהי פגיעה ממשית בחולים אשר קבעו והזמינו מקומות לינה באזור כמו תיירי מרפא מחו"ל שהגיעו במיוחד".

    מקלב דרש מהמועצה בשלב הזה להעמיד אלטרנטיבה לציבור. בסיום המפגש הבטיח ראש המועצה לנסות ולמצוא מקום פתרון לבעיה, ח"כ מקלב בירך על כך ואמר כי פתיחת החוף לציבור היא מציאת מזור לציבור הרחב ואף לחולים רבים שביקשו להגיע למקום.

    כאמור, השבוע נפתח החוף לציבור וכבר כעת ניתן לבוא ולרחוץ במקום.



    0 תגובות