יואל לא ידע: שפטו בעצמכם האם יו"ר סיעת המחנ"צ ידע על הלוויה או לא

    איתי גדסי No Comments on יואל לא ידע: שפטו בעצמכם האם יו"ר סיעת המחנ"צ ידע על הלוויה או לא

    האם יו"ר סיעת האופוזיציה, חבר הכנסת יואל חסון (המחנה הציוני) באמת לא ידע על הלווית הקדוש הרב רזיאל שבח הי"ד והשתתפות חברי כנסת מהקואליציה בה, או שמא ידע ובכל זאת יצא לתרגיל המסריח 2018? | תגובתו הרשמית לא משאירה ספיקות אך פעילותו ברשת מעלה תהיות

    ח"כ יואל חסון
    חסון צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    19:36
    25.04.24
    פנחס בן זיו 1 Comment on הקבינט אישר: מחבלי הנוח'בה יזכו לביקורים בבתי הכלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בשעות הצהריים, בעת מסע לוויתו של הקדוש הרב רזיאל שבח הי"ד, הודיעה במפתיע באופוזיציה על נכונות להצבעה על חוק ליצמן. יו"ר סיעת המחנה הציוני ח"כ יואל חסון צייץ: "האופוזיציה הסירה את כל בקשות הדיבור על "חוק ליצמן" – מבחינתינו אפשר לגשת להצביע".

    הודעה על נכונות להצבעה לפתע פתאום משמעותה הקדמת ההצבעה מהצפוי. אלא שהתברר כי בשעת ההודעה מספר חברי כנסת מהקואליציה לא נכחו במליאת הכנסת וזאת כי באותה העת התקיימה הלווית נרצח הפיגוע המחריד אמש בשומרון, הרב רזיאל שבח הי"ד בחוות גלעד.

    חוק ליצמן בבסיסו משנה חוק יסוד מה שמצריך לפחות 61 חברי כנסת תומכים ולא רוב מול מיעוט. הקדמת ההצבעה היוותה סכנה לחוק אך בכל אופן הקואליציה הצליחה להשיג את הרוב הדרוש והחוק עבר.

    אלא שהתרגיל שעשתה האופוזיציה סימל חוסר אנושיות יוצא דופן שלא נהוג גם במהלך דיונים וויכוחים פוליטיים. נוסף להתנהלות היום, הוזכרה גם התנהלות ראשי האופוזיציה לפני כשבועיים, אז לא הסכימו להתקזז עם ח"כ יהודה גליק שאבל היה על פטירת רעיתו ע"ה.

    ציוץ 01ההודעה המסעירה

    מנגד, טען יו"ר המחנה הציוני, ח"כ יואל חסון, כי לא ידע שחברי הכנסת הנעדרים הלכו ללוויה. "שוב ניצול ציני של הרוג טרור במאבק בין ימין ושמאל. לא ידעתי על מועד הלוויה המדויק של רזיאל שבח ז"ל ובוודאי לא על נוכחות חברי כנסת שם. כל מי שטוען אחרת, שקרן. זה נסיון לפגוע בזכותה של האופוזיציה לפעול באופן חופשי".

    אך חיפוש קל בדף הטוויטר של חבר הכנסת חסון מעלה תהיה באשר לחוסר ידיעתו. בדף האישי שלו נראה כי הוא "צייץ מחדש" את הודעתה של כתבת חדשות 2, דפנה ליאל, בה כתבה: "התרגיל של האופוזיציה- משכה את כל הסתייגויות ודורשת הצבעה עכשיו על החוק שיאפשר לליצמן לכהן כשר. לקואליציה אין כרגע רוב כי חברי כנסת ושרים נמצאים כעת בהלווית הרב רזיאל שנרצח אמש".

    ציוץהציוץ מחדש של חסון והציוץ שלו לאחר מכן. ידע או לא?

    מאוחר יותר צייץ יואל חסון "‏נדגיש ונבהיר: לא היתה פניה של אף אחד מהקואליציה או מהממשלה אלינו לקזז או להתחשב בח"כים או שרים שנמצאים בלוויה של רזיאל שבח ז"ל".

    מסביבתו של חבר הכנסת יואל חסון נמסר בתגובה: "היא צייצה את זה אחרי שהתרגיל יצא לדרך והוא ריטוויט אותה.. הוא לא ידע כשהתרגיל יצא לדרך שהח"כים נמצאים בהלוויה".



    0 תגובות