מסע לוויתו של הרב רזיאל שבח הי"ד בחוות גלעד: "נרצח בשל היותו יהודי"

    בנצי לייזרוביץ 1 Comment on מסע לוויתו של הרב רזיאל שבח הי"ד בחוות גלעד: "נרצח בשל היותו יהודי"

    בחוות גלעד שבשומרון מובא בשעה זו למנוחות הרב רזיאל שבח הי"ד שנרצח אמש בציר 60 סמוך ליישוב מירי מחבלים ברכב חולף | מאות אנשים מרחבי הארץ משתתפים בהלוויה הכואבת

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מסע לוויתו של הרב רזיאל שבח הי"ד בחוות גלעד. ראש מועצה אזורית שומרון, יוסי דגן, ספד לו: "הרב רזיאל אחינו היקר הקדוש והאוהב, איש החסד מלא אהבת חינם. רק בחנוכה עמדנו כולנו ביחד בבית העם בחוות גלעד בחידון שארגנת לילדים. כמה אור ושמחה נבעו ממך. שמחת איתם בפרסים שקיבלו. איש תורה ענו. כמה חיים הצלת כמתנדב במד"א כאן בשומרון. מעביר שיעורים מלמד נערים וילדים".

    "אתה שהצלת כל כך הרבה חיים איך הגיעו אתמול השפלים וגזלו מאתנו נשמה ענקית. הרב רזיאל לא מת מסרטן הוא לא נפטר משפעת. הוא נרצח כי הוא יהודי בארץ ישראל. אנחנו מיישרים אליך מבט ומבטיחים למרצחים שעם ישראל לא יישבר לעולם אתם קדשתם את המוות ואנחנו את החיים. אתם קדשתם את הרוע ואנחנו את התורה ואת ארץ ישראל ועם ישראל. אנחנו ננצח אתכם חבורת ברברים נאלחים".

    הלווית הרב שבח

    "אני קורא מכאן לחברי הממשלה. יש לנו את הצבא הטוב בעולם. אנחנו דורשים שהצבא יביא על המרצחים יום נקם ושלם. אנחנו רוצים להשיב את הכבוד הלאומי. אדוני ראש הממשלה אנחנו דורשים ממך להודיע היום על הכרה מלאה בחוות גלעד כיישוב במדינת ישראל. אדוני שר הביטחון אנחנו דורשים ממך לאשר 1000 יחידות דיור באדמות שגאל משה זר כאן בחוות גלעד. זה מה שיעצור את המוטיבציה של הטרור. אין מחיר לשישה יתומים".

    ההלוויה 01

    ההלוויה



    1 תגובות

    מיין תגובות