ועדת הכספים עצרה את הדיונים: תקציב מד"א יו"ש טרם עבר

    איתי גדסי No Comments on ועדת הכספים עצרה את הדיונים: תקציב מד"א יו"ש טרם עבר

    הדיונים בוועדת הכספים נעצרו היום לאחר זמן קצר | הסיבה: תקציב מגן דוד אדום ביהודה ושומרון | גפני מתעקש על תקציב לאיחוד הצלה ומנגד במד"א דורשים תקציב שמובטח להם זמן רב

    אילוסטרציה צילום: דוברות הצלה
    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    היום (שני) נדונו בוועדת הכספים אישורי תקנות והעברות תקציביות. בין ההעברות שנדונו אך לא הועברו לעת עתה מחוסר הסכמה, נמצאת ההעברה התקציבית למגן דוד אדום. כזכור, לפני כשבוע ארגון מד"א הודיע כי הוא יצמצם את פעילות האמבולנסים במספר ישובים ביהודה ושומרון מחוסר תקציב. לאחר פעילות נמרצת של ח"כ בצלאל סמוטריץ' הסכים מנכ"ל מד"א אלי בין, להחזיר אתה פעילות למשך שלושה שבועות במהלכן יועברו התקציבים המובטחים.

    אלא שכאמור היום, במהלך הדיונים טרם הושגה הסכמה סביב ההעברה. סלע מחלוקת נמצא בין יו"ר הוועדה ח"כ משה גפני לח"כ בצלאל סמוטריץ'. גפני מתעקש כי במקביל להעברת התקציב למד"א, יועבר תקציב גם לארגון איחוד הצלה אך דא עקא שלטענת גורמים בכירים תקציב שכזה טרם הוצע ואושר ע"י משרד האוצר כך שעל שולחן ועדת הכספים ישנו כעת רק את תקציב מד"א.

    בארגון מד"א מצדם, הבהירו בשבוע שעבר שהחזרת הפעילות שצומצמה הינה לשלושה שבועות בלבד.

    בשבוע שעבר הודיע ח"כ סמוטריץ' ליו"ר קואליציה, ח"כ דוד אמסלם, כי אם הקואליציה לא תדרוש מגפני לפעול בהתאם למשמעת הקואליציונית ולהעביר את התקציב שמונח על שולחנו כבר למעלה משנה, הוא יעצור את פעילותה של וועדת הכספים. היום נעל ח"כ משה גפני את הדיון בוועדה.



    0 תגובות