כחלון: "הנתונים מראים שבועת הנדל"ן עומדת להתפוצץ" • צפו

    איתי גדסי 2 Comment on כחלון: "הנתונים מראים שבועת הנדל"ן עומדת להתפוצץ" • צפו

    שר האוצר משה כחלון התייחס היום לתנודות הנדל"ן בישראל ולאפשרות שמחירי הדירות יצנחו "הזוגות הצעירים הפסיקו להיות פראיירים" אמר

    צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    22:58
    24.04.24
    אבי יעקב No Comments on תקלה חמורה ברשת יש חסד: מוצרים ללא כשרות לפסח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר האוצר משה כחלון, התייחס היום למצב הנדל"ן בישראל ולשינויים שחלו בשנה הלועזית החולפת.

    כחלון אמר "הנתונים מראים שיש בלימה משמעותית במחירי הדיור. הזוגות הצעירים הפסיקו להיות פראיירים והפסיקו לשלם את המחירים המופקעים של הקבלנים".

    לדברי שר האוצר כחלון "כל הנתונים מראים שאנחנו לקראת פיצוץ הבועה. עשרות אלפי דירות של מחיר למשתכן הוכיחו שאפשר לקבל דירה באיזור טוב במאות אלפי שקלים פחות".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      כחלון יודע שהוא מוכר לוקשים לציבור, מאז שהוא נבחר עד היום המחירים עלו גם אם בצורה מתונה, ובניגוד למה שהבטיח הוא לא התפטר למרות שכך אמר שיעשה אם לא ירד מחיר הדירות, אז הנה יותר מ- 4 שנים ולא רק שלא ירדו אלא עלו המחירים בהשוואה למה שהיה לפני שנבחר. אם היה רוצה באמת היה פשוט משחרר קרקעות, וכמה שיותר, אבל הוא חלש על נערי האוצר והבנקים שלוחצים עליו.

    2. 1

      נכון הוא אמנם מנסה לכסות על עצמו אבל אני יודע ממקורות נאמנים ממומחי נדלן שבועת הנדלן הישראלית ממש על סף פיצוץ קטלני והבנקים נערכים לזה ממזמן וכחלון מחוייב לשמור על שקט כדי לא לגרום לקריסה כלכלית של המדינה לכן רוכשי דירות הזהרו מאוד כי גם אם הדירה שלכם נקנתה ב 1200000 שקל ותהיה שווה 500000 שקל את הכסף אתם תשלמו במילואו ללא שום תספורת