שינויים באל על: קווים חדשים ושינויי תצורה

    קובי פינקלר No Comments on שינויים באל על: קווים חדשים ושינויי תצורה
    17:47
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on ריקודי שמחה והודיה: בירושלים טרם עיכלו את גודל הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בהמשך להרחבת רשת הנתיבים ליעדים אסטרטגיים בצפון אמריקה מכריזה החברה על השקת טיסה ישירה בקו תל אביב – סן פרנסיסקו. הטיסות מתוכננות לצאת במטוסי הדרימליינר החדשים 3 פעמים בשבוע החל מהרבעון הרביעי של 2018

    בנוסף, אל על משיקה מודל חדש לרכישת כרטיסים במחלקת תיירים לכלל יעדי אירופה המאפשר לנוסע לטוס במחיר משתלם, לבחור את חבילת הטיסה שמתאימה לצרכיו ולשלם בהתאם. החברה מציגה מודל חדש לטיסות לכלל יעדי אירופה המתבסס על 3 משפחות מחיר שונות. המודל החדש כולל גם את חמשת יעדי UP – לרנקה, קייב, בודפשט, פראג וברלין.

    מכירת המוצרים החדשים לכל יעדי אירופה תחל ב – 30 באפריל 2018 לטיסות היוצאות החל מתאריך 15 באוקטובר 2018.

    בנוסף, מטוסי אל על מדגם 737-800 הטסים לאירופה, יעברו שינוי תצורה בהדרגה הכולל חידוש פנים מטוס, החלפת מושבי מחלקת התיירים למושבי Slim חדישים ונוחים, מושבי העסקים יוחלפו אף הם במושבים חדישים. כמו כן יותקן שקע USB במושבי מחלקות העסקים והתיירים.

    כמו כן, שינוי התצורה של מטוסי אל על יושלם במהלך 2019.

    דוד מימון מנכ"ל אל על אמר: "חברת אל על ממשיכה להתחדש ובמקביל להתאים את עצמה לתחרות הגוברת בטיסות לאירופה הן בקרב תנועת הפנאי והנופש והן בקרב התנועה העסקית. בקרב קהל הנופש ישנה מגמה צרכנית גוברת לפיה המחיר מהווה גורם מכריע במסגרת השיקולים בעת הזמנת כרטיס הטיסה. לצד זאת, הקהל העסקי מעוניין בכרטיסים בעלי גמישות מרבית, שעות המותאמות לפעילות העסקית, מחלקות עסקים ועוד".

    "היום אנו משיקים מודל חדש לרכישת כרטיסים במחלקת תיירים לכלל יעדי אל על באירופה, כל זאת תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים ביותר. המודל החדש יאפשר לנוסעי אל על לטוס לחו"ל במחיר משתלם ולבחור בעצמם, תוך שקיפות מלאה, את חבילת הטיסה שמתאימה לצרכיהם ובהתאם, לשלם על חבילת הטיסה שנבחרה. מחלקת העסקים תישאר במתכונתה לצד המודל החדש במחלקת התיירים".

    "המודל יאפשר לתת מענה להעדפות הצרכנים המורכבות ממגוון רחב של שיקולים. במסגרת המודל יוכל כל לקוח לבחור איך לטוס אל על ביעדי אירופה ולרכוש את המוצר הנוח והמשתלם ביותר עבורו, בהתאם להעדפתו. לנוסעים יוצעו שלושה סוגי כרטיסים ברמות מחיר שונות: Classic, Flex , Lite. על אף הצלחת המותג UP אשר שינה את הרגלי צריכת הנופש בלרנקה, קייב, בודפשט, פראג וברלין ויעדי מזרח אירופה בשל ריבוי המותגים, הוחלט לייעל את תהליכי העבודה ולאחד את יעדי אירופה על מנת לייצר מוצר אחיד תחת המותג אל על".

    באשר לפתיחת קו הטיסות הישירות לסן פרנסיסקו אמר דוד מימון, מנכ"ל אל על: "סן פרנסיסקו הינו היעד השלישי אשר נפתח מאז הכרזנו על הרחבת רשת הנתיבים לצפון אמריקה עם פתיחת הקו לבוסטון. כזכור ב-2015 כשהשקנו את הקו לבוסטון ובהמשך עם פתיחת הקו למיאמי בנובמבר 2017 הצהרנו כי אנו ממשיכים לפעול בדרך ליעדים חדשים נוספים באזור. ההצטיידות במטוסי הדרימליינר מאפשרת לנו להרחיב את רשת הנתיבים ארוכי הטווח ללקוחותינו. סן פרנסיסקו היא עיר בעלת חשיבות אסטרטגית לאל על עם דגש רב על הקהל העסקי. עם פתיחת קו הטיסות הישירות של אל על אל העיר הפופולרית, ייהנו הנוסעים ממגוון אפשרויות הגעה אל היעד במחירים תחרותיים עם חיבוריות נוחה ליעדי צפון אמריקה".



    0 תגובות