החליקה בסופר מרקט ופצתה ב-100,000 ש"ח

    דוד פיינגולד No Comments on החליקה בסופר מרקט ופצתה ב-100,000 ש"ח

    אשדוד: החליקה לטענתה על שלולית שמן בסניף סופר מרקט בעיר – ותפוצה ב- 100 אלף שקלים

    מכולת | אילוסטרציה
    7:00
    19.04.24
    חדשות קול חי No Comments on דיווחים זרים: ישראל תקפה שורת מטרות באיראן | מתעדכן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    תביעה אותה הגיש עוה"ד חיים פרנק סיפרה את סיפורה של תושבת אשדוד כבת 67 שערכה לתומה קניות בסופר מרקט בעיר, כשלפתע החליקה על שלולית שמן שנקוותה על הרצפה ליד מדף השמנים. האישה מעדה, הוטחה ברצפה, ונחבלה קשות בגבה, בידה וברגליה.

    על פי התביעה הגיעה האישה לקופת החולים, עם תלונות על כאבים בגב, ביד ימין וברגליים, שם הוענק לה טיפול תרופתי והפנייה לבדיקת אורתופד.

    מצילומי רנטגן ומבדיקת הולכה עצבית שאליהן נשלחה, עלה כי היא סובלת בין השאר מקרע חלקי בגיד. היא עברה 22 טיפולי רפואה משלימה – ללא שיפור במצבה. כיום היא סובלת מכאבים ברגל שמאל, בכתף ימין ובעמוד השדרה המותני, עם מגבלה ניכרת בתנועה באזורים אלה.

    בתביעה אותה הגישה האישה באמצעות עו"ד חיים פרנק נגד רשת הסופר מרקט וחברת הביטוח 'כלל' המבטחת אותה, נטען כי התאונה ארעה בשל התרשלות עובדי הסניף. במסגרת התביעה דרש עוה"ד פרנק שהרשת תפצה את האישה על נזקיה הגופניים.

    לדברי עוה"ד פרנק, "במקרים לא מעטים נמנעים התובעים מלהגיש תביעה לבית המשפט מפני שידם אינה משגת לממן את חוות הדעת הרפואיות – שעלותן אלפי שקלים ואף יותר. במקרה זה, חרף חסרונה של חוות דעת רפואית הבוחנת את מידת נכותה של האישה, הסכימה חברת כלל ביטוח, לאחר מו"מ ארוך, לפצות את התובעת ב- 100 אלף שקלים, שעם העברתם סולקה התביעה".



    0 תגובות