חדשות התיירות: חברת התעופה האתיופית שזכתה בארבעה כוכבים

    קובי פינקלר No Comments on חדשות התיירות: חברת התעופה האתיופית שזכתה בארבעה כוכבים

    חדשות התיירות: הדירוג של המטוסים האתיופים, רעיונות לביקור באנגליה, שמלה עיתקה מבגדד שנחתה בישראל וחברת התעופה שהכניסה ספר תורה

    אילוסטרציה צילום: יח"צ
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    אתיופיאן איירליינס זכתה בדירוג 4 כוכבים
    חברת התעופה אתיופיאן איירליינס זכתה בדירוג 4 כוכבים על ידי SKYTRAX המעניקה כל שנה ניקוד לחברות תעופה. הדירוגים נקבעים לפי הסטנדרטים הגבוהים ביותר בעולם התעופה בין היתר על ידי עריכת בדיקות של מקצועיות לצד איכות השירות ושביעות רצון הלקוחות.

    לצד הזכיה, אתיופיאן איירלייס הודיעה על מחירים חסרי תקדים למקדימים להזמין למגוון היעדים אליה היא טסה במדינות שונות ביבשת אפריקה והמזרח הרחוק – המחירים לא מוגבלים בזמן וכוללים את חג הפסח (החברה רשאית לשנות את המחירים ללא הודעה מוקדמת).

    השנה חברת התעופה אתיופיאן איירליינס התברגה לרשימת 50 חברות המובילות בעולם בזכות צי המטוסים החדש שלה והשירות שהחברה מעניקה לנוסעים. הנוסעים שיטוסו למזרח הרחוק וזמן ההמתנה לטיסת ההמשך מעל 6 שעות בשדה התעופה של אדיס אבבה יוכלו מעתה להנות מסיור עם מדריך מקומי בשפה האנגלית בעיר ללא צורך בויזה.

    אתיופייאן אירליינס מציעה שתי טיסות יומיות הממריאות מנתב"ג בשעה 09:00 בבוקר והשניה 00:45 בלילה, סה"כ 14 טיסות שבועיות מתל אביב לאדיס אבבה ומשם טיסות המשך למבחר גדול של יעדים באסיה.

    היעד הטוב ביותר פורטוגל
    רוצים לדעת מה היה היעד הטוב ביותר בתיירות לשנה האזרחית החולפת? אז דעו שפורטוגל זכתה ב-6 פרסי תיירות מובילים, ביניהם נבחרה ליעד התיירות הטוב ביותר בעולם לשנת 2017. זאת במסגרת טקס פרסי התיירות World Travel המכונה האוסקר של ענף התיירות.

    הפרסים הנוספים בהם זכתה פורטוגל הם עבור ליסבון שהוכרזה כעיר התיירות המובילה בעולם, פרס נוסף הוענק לה כיעד החוף המוביל בעולם, רשות התיירות המקומית נבחרה למובילה בעולם, והמדינה זכתה גם בפרס לחברת שימור העתיקות המובילה בעולם. בנוסף לזכייה כיעד הטוב ביותר בעולם פורטוגל זכתה גם בפרס של היעד הטוב ביותר באירופה.

    לפי אתר הוטלס קומביינד, מחירי המלונות בפורטוגל נחשבים לנוחים מאוד. מחיר מלון חמישה כוכבים ללילה לזוג מתחיל מ- 270 שקל ומלונות ארבעה כוכבים מ-150 שקל.

    ליעד תיירות הקולינרי המוביל בעולם נבחרה פרו, בשל המגוון הגיאוגרפי והתרבותי הייחודי שלה. המשלב במטבח המקומי מרכיבים טרופיים מפירות הג'ונגל והשפעה ספרדית, אפריקאית ואסייתית. לייעד הירוק המוביל בעולם נבחרה אקוודור, בשל מיקומה המכיל אלפי מינים אקזוטיים ואנדמיים, ביניהם 1,600 מינים של ציפורים, 350 מינים של זוחלים ו-400 מינים של דו-חיים. האי ספייק איילנד במחוז קורק זכה בקטגוריה יעד האי המוביל בעולם.

    סוף השנה הלועזית: שנת שיא בתיירות בישראל
    שנת 2017 למניינם, הייתה שנת שיא בתיירות לישראל. מספר התיירים בישראל בשנת 2017 הסתכם ב-3.6 מיליון וזו לדברי משרד התיירות עליה של כ-25% בהשוואה לשנת 2016. נתוני הכניסות משקפים עליה של 25.3% בהיקף התיירות לישראל ביחס לתקופה המקבילה אשתקד. ביחס לתקופה המקבילה בשנת 2015 מדובר בעלייה של כ-28%. יחד עם העליה במספר התיירים זו גם שנת השיא בהכנסות למדינה מענף התיירות עם כ-20 מיליארד ש"ח שנכנסים למשק.

    העיר בה ביקרו מספר התיירים הגדול ביותר היא ירושלים עם 78%, תל אביב-יפו עם 67%, ים המלח עם 49%, טבריה ואזור הכנרת עם 35% ואחריה אזור הגליל עם 35%.

    ספר תורה לטיולי "קודש וחו"ל"
    חברת התיירות "קשרי תעופה" רכשה השבוע, ספר תורה שישמש את המסלולים של טיולי "קודש וחו"ל" של קשרי תעופה. טקס הכנסת ספר התורה נערך בהשתתפות הרב אביחי קצין, ראש בית מדרש בראשית ובית מדרש מכללת שערי משפט, והרב מנדי פליישמן, סופר סתם.

    ספר התורה ילווה את קבוצת שומרי המסורת כבר בפברואר הקרוב בטיול המאורגן בלפלנד, כחלק מסל המוצרים שכולל, בין היתר, גם שייט מאורגן כשר.

    ספר תורה קשרי תעופה

    שמלת כלה מבגדד
    סבתו של הרב אברהם ברוך גבאי לבשה שמלה נדירה בחתונתה בסוף המאה ה– 19. בראשית המאה ה– 20 היגרו כמה מבני המשפחה ללונדון ועמם השמלה המפוארת. ב– 1965 נשא שם הרב גבאי לאישה את מוזל כשהשמלה הותאמה לגזרתה והיא לבשה אותה בחגיגות שבע הברכות שנערכו לאחר החתונה והיא שתרמה אותה למוזיאון ישראל.

    השמלה עשויה משי לבן ורקומה בדגמים מסורתיים של עצי חיים, ציפורים וח'משֹות בפתילי כסף רקועים ומוזהבים.

    רקמה זו על דגמיה, הידועה בשם "תל", אופיינית מאוד לנשות בגדד ועיטרה רבים מחפצי הנדוניה של הכלות -יהודיות, מוסלמיות ונוצריות כאחד .השמלה אותרה הודות למאמציה של רוזלינד פריימן, לונדון והיא מוצגת במוזיאון ישראל בירושלים.

    השמלה העתיקה

    מטיילים ושומרים על הטבע
    החברה להגנת הטבע מסכמת את שנת 2017 עם כ-35,000 משקי בית בישראל שחברים בחברה להגנת הטבע, וכ-700.000 מטיילים ומטיילות שטיילו ברחבי הארץ. הפעילות נפרשת בכל רחבי הארץ: ממשרדי המטה ברחוב הנגב 2 בתל אביב – יפו, דרך קהילות עירוניות בערים הגדולות: באר שבע, מודיעין, ירושלים, תל אביב, חדרה וחיפה.

    מהפיכת הלואו קוסט באילת כבר בעיצומה
    השנה חל גידול בהיקף ההזמנות בלילות באילת, עם גידול של 70% בהיקף ההזמנות. העלייה בהיקף, עולה בקנה אחד עם העלייה בתיירות הנכנסת לאילת השנה, בעקבות טיסות הלואו קוסט המוזלות, בעיקר ממדינות מזרח אירופה, ובראשן רוסיה שמובילה בהיקף התיירים לאילת.

    השנה הכריז משרד התיירות על גידול של 400% בכמות התיירים הנכנסת, שצפויה לעמוד על 280 אלף תיירים. ההערכה נשענה על ההנחה שהתיירות תתבסס ברובה על תיירות לואו קוסט, וכך מסתמן עד כה לפי נתוני רשת אסטרל, רשת שמונה 5 מלונות– ויליג', פאלמה, מאריס, נירוונה וסוויטס.

    "לונדון המלכותית"
    עם חתונת הנסיך למשפחת המלוכה הבריטית, יש שיאמרו שזהו הזמן הטוב ביותר לבקר בלונדון.

    בריטיש איירווייס מפעילה קו בין תל אביב ללונדון 14 פעמים בשבוע וכל הטיסות נוחתות בהית'רו טרמינל 5, נמל הבית של בריטיש איירווייס, מה שמקל יותר מתמיד לנסוע לבירה הבריטית.

    החברה, ליקטה את המיטב של לונדון וסביבתה ויצרה את מדריך "לונדון המלכותית" שיעזור להפיק את המירב מהביקור בבירה הבריטית:

    סיור מרתק בטירה הכבושה הגדולה ביותר בעולם. אם תזמינו את הסיור לראשון, יהיה לכם סיכוי גבוה לראות את הוד מלכותה המלכה, בכבודה ובעצמה, שהרי שם היא מבלה את רוב סופי השבוע שלה. עלות הסיור נעה בין £20.50 לכרטיסים סטנדרטיים או £53.00 עבור כרטיס משפחתי.

    תוכלו גם להתרשם מחלק נכבד מהמגורים של המשפחה המלכותית הבריטית, הכולל חדרים מיוחדים במינם, מלאים ביצירות אמנות היסטוריות.

    ארמון בקינגהאם, משכנה הקבוע של המלכה האם, נחשב ל"חובה" כשמבקרים בלונדון. אם הדגל המלכותי מונף, המשמעות היא שהמלכה אליזבת השנייה בביתה, וככל הנראה עסוקה בתכנון החגיגות המלכותיות הצפויות בחודשים הקרובים.

    שומרים אנגליה מלכה



    0 תגובות