באמצע הפיליבסטר: ח"כ ליצמן יצא לשאוב כוחות ב"כפר חב"ד"

    אתי קצבורג No Comments on באמצע הפיליבסטר: ח"כ ליצמן יצא לשאוב כוחות ב"כפר חב"ד"

    בסיור מקיף ומעמיק בכל המוסדות התורניים בכפר, הציג היו"ר הרב שמעון רבינוביץ' לרב ליצמן גם את אוסף ספרי החסידות העתיקים שברשותם ביניהם ספר "נועם אלימלך" המהדורה הראשונה • במפגש יחד עם המשפיע הרב זלמן גופין שליט"א, אמר ליצמן : "דלתי פתוחה עבורכם תמיד, אהיה לעזר לכל הדברים הרבים שנידונו היום בסיור המיוחד ובפרט למצוקת הדיור"

    10:26
    16.04.24
    קובי פינקלר No Comments on חזרה לפעילות עצימה ברצועה: צה"ל תוקף במחנות המרכז

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בתיאום מול ההצבעות המתוכננות במליאת הכנסת היום, ניצל את הזמן חבר הכנסת, הרב יעקב ליצמן. ובמקום נאומי ההתשה של האופוזיציה כנגד חוק ההמלצות, יצא הוא לסיור לימוד מיוחד ומקיף בכפר חב"ד כאורח יו"ר וועד הכפר, הרב שמעון רבינוביץ'. ח"כ ליצמן התרשם עמוקות מההשקעה הרבה והפעילות המיוחדת של מרכזי החינוך, המוסדות, הישיבות ומפעלי ההפצה שתחת הוועד, והבטיח כי דלתו תהיה פתוחה הלאה לעזרה וסיוע בכל הדברים שנידונו מול וועד הכפר וכן יחד עם תושבי היישוב, אותם פגש והציגו בפניו את מצוקותיהם.

    את הסיור המיוחד פתחו הרב רבינוביץ' וח"כ הרב ליצמן בבית אגודת חסידי חב"ד – 770 וכן בחדרו הק' של הרבי – שם גם התפללו. לאחר מכן הגיעו אל ישיבת 'תומכי תמימים' המרכזית. בסיור בישיבה, התקבל הרב ליצמן ע"י הרב מנחם לרר וצוות הישיבה ושם נוכח לחזות ולשמוע על ההתפתחות הגדולה והמרשימה של הישיבה אשר מכנסת תחתיה בחורים מופלגים מכל רחבי הגלובוס.

    בתום הסיור ברחבי כפר חב"ד והמפגש עם תושבי היישוב, התכנסו המשפיע הראשי בישיבת תומכי תמימים המרכזית, הרב זלמן גופין שליט"א, יו"ר וועד הכפר, הרב שמעון רבינוביץ', חברי הוועד, וכן סגן ראש המועצה האזורית עמק לוד ר' בנימין ליפשיץ אל דיון מיוחד שנערך במשרדי הוועד יחד עם ח"כ הרב ליצמן. טרם התחלת הדיון, הציג הרב רבינוביץ' בפני הרב ליצמן את אוסף הספרים העתיק שבידי הנהלת כפר חב"ד ובתוכו גם ספר ה"נועם אלימלך" במהדורה ראשונה. ח"כ ליצמן נרגש מהמחזה הנדיר ועיין למשך שעה קלה בספרים שבאוסף המיוחד. בתחילת הדיון, הודה יו"ר הוועד הרב רבינוביץ' לרב ליצמן וצוות לשכתו שהגיעו לסיור ונכונים תמיד לעזרה עבור צרכי הוועד, בהמשך, סיכם יו"ר הוועד את הצרכים הדחופים של היישוב המידיים, ובראשם מתן מענה לבעיית הדיור.

    ח"כ ליצמן סיכם את הסיור ואמר כי הוא מודה ביותר למארחו הרב שמעון רבינוביץ' ולכל צוות וועד כפר חב"ד שעושה ימים כלילות במטרה לפתח, לסייע, לכוון ולעזור לתושבי היישוב. הרב ליצמן הוסיף כי הוא יעמוד לימין ועזרה עבור כל צרכי היישוב ובפרט בנושא הדיור כפי שעלה בסיור, "דלתי פתוחה בפניכם תמיד".



    0 תגובות