מאות בציונו הקדוש של רבי נתן מברסלב לרגל יומא דהילולא

    איתי גדסי No Comments on מאות בציונו הקדוש של רבי נתן מברסלב לרגל יומא דהילולא

    מאות הגיעו ביממה האחרונה (צום עשרה בטבת) לתפילה בציונו הקדוש של רבי נתן מברסלב זצוק"ל לרגל יומא דהילולא. בחברת הנסיעות אומן אקספרס ובאיחוד הצלה נערכו. ישראל סטאריק ראש צוות איחוד הצלה באומן סיפר: "הגעתי למקום יחד חובשי איחוד הצלה סניף אומן ומתנדבים נוספים של איחוד הצלה שהגיעו מישראל. חשוב להזכיר כי בכל מקרה חירום רפואי …

    0:01
    26.04.24
    הרב אייל אונגר No Comments on ניצול החיים – ההכנה הטובה למתן תורה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מאות הגיעו ביממה האחרונה (צום עשרה בטבת) לתפילה בציונו הקדוש של רבי נתן מברסלב זצוק"ל לרגל יומא דהילולא. בחברת הנסיעות אומן אקספרס ובאיחוד הצלה נערכו.

    ישראל סטאריק ראש צוות איחוד הצלה באומן סיפר: "הגעתי למקום יחד חובשי איחוד הצלה סניף אומן ומתנדבים נוספים של איחוד הצלה שהגיעו מישראל. חשוב להזכיר כי בכל מקרה חירום רפואי באומן או אוקראינה בכל ימות השנה מומלץ לחייג מיידית 063-800-1221 (מספר מקומי באוקראינה) ומוקד איחוד הצלה יזניק את החובשים הקרובים ביותר למיקום האירוע".

    רפאל טובול מנכ"ל אומן אקספרס מסר: "למרות הקור והשלגים וצום עשרה בטבת גם השנה הגיעו מאות איש לציונו הקדוש של רבי נתן מברסלב בעיירה ברסלב שבאוקראינה. טנדרים ומוניות של אומן אקספרס הסיעו את מאות המתפללים, שמרביתם המשיכו לאחר מכן לתפילה בציונו הקדוש של רבי נחמן מברסלב בעיר אומן ובקברו של הבעל שם טוב בעיירה מעזיבוז'".

    באגף דוברות והסברה של איחוד הצלה קוראים לאלו המגיעים לאומן ולאוקראינה ובפרט למתפללים שמגיעים לקברי הצדיקים באוקראינה בתקופת החורף להצטייד מראש בביגוד חם עקב מזג האוויר החורפי. וכמו כן לנקוט בכללי הבטיחות והזהירות בכדי למנוע החלקה על הקרח והשלגים.

    צילום: סוכנות הידיעות "חדשות 24"



    0 תגובות