דובר ראש הממשלה יסיים את תפקידו וישמש מנכ"ל לפ"מ

    איתי גדסי No Comments on דובר ראש הממשלה יסיים את תפקידו וישמש מנכ"ל לפ"מ

    בועז סטמבלר דוברו של ראש הממשלה נתניהו יסיים את תפקידו בסוף השבוע ויכהן כמנכ"ל לפ"מ • מחליפתו הזמנית תהיה שיר כהן, עובדת במשרד ראש הממשלה, עד למינוי דובר קבוע

    צילום: פלאש 90
    22:01
    28.03.24
    המהדורה המרכזית No Comments on השרה מירי רגב: "לא מאמינה שהחרדים יפרשו מהממשלה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    דובר ראש הממשלה בועז סטמבלר יסיים בסוף השבוע את תפקידו, בתום שנתיים וחצי בלשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו. בפרק זמן זה ניהל את מערך התקשורת, הדוברות וההסברה וכן שימש כדובר המוסד, המל"ל והיה אחראי על ניהול הדוברות של יחידות נוספות הכפופות למשרד ראש הממשלה. בראשית חודש ינואר יחל סטמבלר לכהן כמנהל לשכת הפרסום הממשלתית.

    רה"מ בנימין נתניהו: "אני מודה לבועז על שנרתם למשימה לאומית זו. בועז הוא איש מקצוע ומנהל מן המעלה הראשונה ומילא את תפקידו באחריות רבה, בתקופה סוערת ומאתגרת תחת לחצים רבים. אנו זקוקים לאנשים הטובים ביותר בשירות הציבורי ולכן אני שמח שבועז בחר להמשיך בשירות המדינה. אני מאחל לו הצלחה רבה".

    בועז סטמבלר: "אני מודה לרה"מ נתניהו על ההזדמנות שנתן לי לשרת את המדינה לצדו, על האמון שרחש לי במקום החשוב הזה, בתקופה ביטחונית, מדינית וכלכלית, רווית עשייה רבה ואתגרים רבים. הייתה לי הזכות להשתתף במאות דיונים וישיבות, שניהל רה"מ נתניהו- בלשכה, בממשלה ובקבינט. לראות וללמוד מהניסיון הרב, הניהול האחראי ושיקול הדעת של רה"מ נתניהו שמצעיד את ישראל לפסגות חדשות".



    0 תגובות