שוטף פלוס זה מינוס לעצמאים: יוצרים חרדים עושים סוף לחרפה

    אתי קצבורג No Comments on שוטף פלוס זה מינוס לעצמאים: יוצרים חרדים עושים סוף לחרפה

    בכנס "מעצבים את המחר" בבנייני האומה: אחת ההפקות המרכזיות בבית "פרוג" לקראת הכנס הענק ליוצרים ומעצבים היא תחרות מיוחדת עם פרסים יקרי ערך להעלאת המודעות למוסר תשלומים הוגן

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    את הבעיה הבאה חוויתם אתם בעצמכם או מישהו שקרוב אליכם: ביצעתם עבודה עבור משרד ממשלתי, ארגון, או עסק בישראל ולפתע הפכתם לבנק הלוואות. בגלל המושג הזה שקוראים לו שוטף פלוס, לא תקבלו את התשלום מיד לאחר תום העבודה כמו שאתם עושים מול טכנאי מכונת הכביסה שהגיע לביתכם, אלא תחכו בסבלנות רבה לתשלום חודש, או חודשיים, ואפילו שלושה חודשים, לאחר שכבר סיימתם את העבודה ושלחתם את החשבונית. למה זה קורה? האם אפשר אחרת? בעוד שבועיים יומיים זה הולך לקרות ובגדול.

    בכנס הענק של כל המעצבים והיוצרים החרדים "מעצבים את המחר" בבנייני האומה בירושלים, תתקיים מחאה יצירתית במיוחד המתוכננת זה חודשים. ע"פ התכנית, במסגרת תחרות נושאת פרסים יקרי ערך, יוצרים עצמאים רבים עיצבו כרזה שמבטאת את מצוקת עיכוב התשלומים והלנת השכר. בצורה קריאטיבית, שנונה וחדה, יקראו היוצרים בכנס מנציגי הציבור שישתתפו באירוע לשינוי החוק בעניין.

    ב"פרוג" העומדים מאחורי הפקת הענק של הכנס הגדול והתחרות המקורית, מספרים כי פרסים יקרי ערך יזכו את המנצחים בתחרות, "הפרס הראשון, חופשה משפחתית מיוחדת לאיטליה "בחסות תור עולם", ועוד דברים מפתיעים ברשימת הפרסים. אך מעל הכל, התוצאה תהיה כשהמסר האדיר של כל היוצרים יהדהד ויוביל למוסר תשלומים הוגן. כל יוצר ומעצב, הוא גם איש משפחה שצריך לכלכל את ביתו ואינו מסוגל לרדוף אחרי הלקוחות בלי סוף. סקרים מוכיחים כי המגזר המקופח ביותר בתחום מוסר התשלומים בישראל הם המעצבים הגרפיים. אנחנו מקווים ומכוונים שהמחאה המקורית הזאת, תוציא מכנס זה התחייבות לשינוי חקיקה נרחב".

    התחרות עדיין בעיצומה ויוצרים ומעצבים מוזמנים להיכנס לבית 'פרוג' ולהגיש בצורה מקוונת את פרי עבודתם שיציג את מסר הקמפיין בצורה יצירתית ביותר. סיום התחרות יהיה בכנס ובו יוצגו הפרויקטים המובחרים ויוכרזו המנצחים שיזכו לקבל את הפרסים יקרי הערך.



    0 תגובות