ניצחון ל'שבת שוויון': עיריית גבעתיים תמתין עם חוק השבת העירוני

    איתי גדסי No Comments on ניצחון ל'שבת שוויון': עיריית גבעתיים תמתין עם חוק השבת העירוני

    לאחר שהוגשה עתירה כנגד הדיון העירוני בחוק השבת, בג"ץ החליט לקבל את בקשת קואליציית שבת שוויון ולהורות על קיום הדיון במועד מאוחר יותר | העתירה רגע לפני הדיון הבהול וההחלטה

    בית המשפט העליון צילום: יונתן זינדל, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לפני מספר ימים, שעות מספר לפני שקיימה עיריית גבעתיים דיון בהול על חוק עזר עירוני העוסק באישור פתיחת מרכולים בשבת, הוציא בג"ץ צו מניעה לבקשת קואליציית שבת שוויון ומספר חברי מועצה דתיים. היום יצאה החלטת בג"ץ בנושא.

    השופט דחה את בקשת העירייה לדחות את העתירה המנהלית של קואליציית שבת שוויון וחברי המועצה על הסף. בעתירה מוצגת פגיעה עתידית של סוחרים בעקבות מהלכו של ראש העיר, השופט מאפשר למועצת העיר לקיים דיון החל מתאריך 31/12/17 , מועד שבו חלפו 10 ימין מזימון השני שהעירייה העבירה לחברי המועצה. כמו כן, השופט לא ביטל את צו המניעה ואת העתירה ומאפשר לחברי המועצה והעותרים להגיע לישיבת המועצה כאשר העתירה המנהלית מונחת כצעד מרתיע למועצת העיר.

    רועי לחמנוביץ', מנכ"ל קואלציית שבת שוויון אמר: "אני מברך על החלטת בית משפט שהעבירה מסר חשוב לראש העירייה שאינו יכול לעשות כבתוך שלו ולנהל מסע יחצני על גבי השבת ועל גבי עסקים קטנים. אם תבחר המועצה להחליט ולפעול כנגד השבת ועסקים קטנים ימשיך ההליך המשפטי להגן על העסקים כמפלט לאחר שנבחר הציבור הבכיר בעיר , קרי ראש העירייה נמנע מלעשות כן".



    0 תגובות