צפו • ח"כ גפני: "הנהלת 'איחוד הצלה' מקדמת בכל דרך את הצלת החיים"

    בנצי לייזרוביץ No Comments on צפו • ח"כ גפני: "הנהלת 'איחוד הצלה' מקדמת בכל דרך את הצלת החיים"

    בסיור במוקד 'איחוד הצלה': יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני חנך רכב חפ"ק מתקדם של "איחוד הצלה" ואמר: "רבים חייבים לכם את חייהם, אין לתאר את גודל שכרכם בזה ובבא"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בימים אלו הושק על ידי "איחוד הצלה" רכב חפ"ק נייד, מתקדם וראשון מסוגו בארץ, המצטרף למערך "איחוד הצלה", ומיועד לשיפור משמעותי של תפעול מערכי אבטחה לאירועים גדולים ולטיפול במצבי חירום בהיקף משמעותי. החפ"ק כולל 2 עמדות מוקדן מלאות, תורן עם תקשורת תאורה ומצלמה, מערכת שידור וידאו מהחפ"ק למוקד, בקר ומטריצת וידאו מתקדמים, אוהל חפ"ק להערכות מצב עם רביעיית מסכים גדולים ועמדת מוקדן שלישית, וכן מערכת פילוס אוטומטית עם כריות אויר מתקדמות. ההשקעה והפיתוח נעשו מתוך ראייה רחבה והמשך פריצת הדרך המתמדת בתחום המענה המידי למקרי מצוקה רפואית בישראל, אותה מוביל "איחוד הצלה".

    באירוע השקת רכב החפ"ק החדש כיבד בהשתתפותו את הנהלת הארגון יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, אשר הגיע לעמוד מקרוב על הפעילות המתקדמת והענפה במטה המרכזי של "איחוד הצלה" בירושלים. "אינה דומה שמיעה לראיה, המקצועיות והפעילות העקבית שלכם להיות פורצי דרך בכל נושא רפואת החירום בישראל מרשימים בצורה לא רגילה" אמר ח"כ גפני להנהלת הארגון.

    גפני הוסיף: "המתנדבים היקרים שאני מבקר לעת עת – ראויים לכל שבח. רבים חייבים לכם את חייהם. אני שמח להיווכח בכל פעם מחדש כי 'איחוד הצלה' משלב בין מסירות למקצועיות, בין רוח התנדבות ועזרה לזולת לבין יישום היעד המקודש של הצלת חיי אדם, והכל תוך עבודה בלתי פוסקת של אלפי המתנדבים ושל הנהלת הארגון שעמלה כל העת לקדם בכל דרך אפשרית את הצלת החיים בישראל".

    מנכ"ל איחוד הצלה, משה טייטלבוים הודה על הדברים החמים ואמר באירוע: "מעבר להיותו שליח ציבור מסור ונאמן וידיד ותיק של 'איחוד הצלה', הרב גפני הינו חלק משמעותי ממקבלי ההחלטות וממובילי עמדות ההשפעה במדינת ישראל. אנו רואים חשיבות גדולה וחיזוק משמעותי לקשר ההדוק בביקור הנוכחי, בו הוא נחשף ישירות למפעל האדיר והמבורך של הצלת חיי אדם ולהתפתחויות החשובות המתבצעות כל העת בנושא חיוני מאין כמותו זה, הקרוב לליבו מאז ומעולם".



    0 תגובות