התרגשות בעולם התורה: חידון הלכה למעשה יוצא לדרך

    עמית דניאל No Comments on התרגשות בעולם התורה: חידון הלכה למעשה יוצא לדרך

    התרגשות גדולה בעולם התורה. הלילה מתחיל "חידון הלכה למעשה" עם הגאון הרב אופיר מלכא שליט"א ובהנחיית מרדכי לביא | החידון יעסוק בהלכות ברכות ויאתגר את תלמידי החכמים שהגיעו לשלב ההתמודדות בשידור חי

    הגאון הרב אופיר מלכא
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    למעלה מ-1,300 אברכים התמודדו בשלבי התחרות המוקדמים של חידון הלכה למעשה שנערכו בקו הטלפון של קול חי ומתוכם עלו לשלב הגמר 91 אברכים. מתוך המספר הזה עלו לשלב הסופי שקודם לתחרות שבשידור החי עשרים ואחד מאזינים הנמנים עם יושבי בית המדרש ויודעי הלכה ותורה.

    הלילה אי"ה בשעה 22:00 יחל חידון הלכה למעשה עם הגאון הרב אופיר מלכא שליט"א ובהנחיית מרדכי לביא במסגרתו ישאלו המתמודדים שאלות בהלכות ברכות ויצטרכו להוכיח בקיאות רבה בהלכות ודקדוקיה.

    התכנית תשודר מדי יום ראשון בשעה 22:00 מהיכל ישיבת "אור החיים" בירושלים.

    חידון ההלכה

    בכל תכנית, "בעל כורחנו ושלא בטובתינו" כדברי הגר"א מלכא, ניאלץ להיפרד מרב מתמודד. חידון ההלכה ילווה אותנו עד חול המועד פסח אז יוכרז מיהו חתן ההלכה העולמי לשנת תשע"ח שיזכה ב-25,000 ש"ח. כל רב שמתמודד יקבל פרס יוקרתי.

    הגאון הרב אופיר מלכא שליט"א אמר: "אני מתפלל להצלחת כל הרבנים המתמודדים. אני בטוח כי התכנית תגדיל ותאהיב את התורה הקדושה לכלל הציבור ולעולם התורה בפרט, התכנית עולה לאוויר לאחר מאמצים רבים והכנות גדולות של כל צוות קול חי, מנכ"ל הרדיו אבי רוזן, מנהל התוכניות בצלאל קאהן, המפיקה יעל איבר ועוזרים ומסייעים נוספים".

    אי"ה החידון יועבר מדי שבוע, בשידור צפיה חי, כאן באתר "קול חי".



    0 תגובות