נתניהו: "מי שאינו רוצה בפתרון הסכסוך אלו הפלסטינים"

    איתי גדסי No Comments on נתניהו: "מי שאינו רוצה בפתרון הסכסוך אלו הפלסטינים"

    ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס במהלך ישיבת הממשלה להודעת אבו מאזן לפיה הפלסטינים פורשים מתהליך השלום "שורש הסכסוך בכללו במזרח התיכון לא טמון בישראל, אלא באיראן ובאסלאם הקיצוני"

    יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן צילום: יונתן סינדל, פלאש 90

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו, דיבר בפתח ישיבת הממשלה והתייחס למחאת הנכים, פרישת ישראל מאונסק"ו וגם לדברי אבו מאזן השוללים תהליך שלום על ידי ארה"ב.

    "הממשלה תאשר היום התחלה של מימוש ההסכם עם הנכים" הודיע ראש הממשלה "אנחנו מביאים הצעה, אני, שר האוצר ושר הרווחה, שלפיה הפעימה הראשונה בסכום של מיליארד וארבע מאות חמישים מיליון שקל תוספת לקצבאות הנכים. זאת בשורה גדולה מאוד, יהיה לה המשך גם בהחלטת התקציב שאנחנו נביא לממשלה ב-11 בינואר. אני חושב שזאת התקדמות גדולה מאוד וזה בעצם שינוי שלא היה קיים כאן במשך עשרות שנים, התחשבות אמיתית באוכלוסייה נזקקת שאין ראויה ממנה לעזרה הזאת".

    "אני הנחיתי את משרד החוץ בסוף השבוע לפרוש מאונסק"ו. אני חושב שהדבר הזה מתבקש, בכלל, לאור היחס המוטה, החד צדדי והאבסורדי של הארגון הזה כלפינו, וגם על רקע העמידה האיתנה של ארה"ב באו"ם, שאנחנו מברכים עליה".

    "במקביל, התבשרנו שממשלת דנמרק החליטה להקשיח את הקריטריונים לפיהם היא נותנת תמיכות לעמותות פלסטיניות. נפגשתי בזמנו עם ראש ממשלת דנמרק, שוחחתי איתו גם בטלפון, אחר כך גם עם שר החוץ של דנמרק, ואחר כך עם שרי החוץ של אירופה במפגש בבריסל, שבהם היה גם נוכח נציג דנמרק, ודרשתי מכולם להפסיק את התמיכה בארגונים שתומכים בטרור ומקדמים חרמות נגד ישראל. דנמרק החליטה על הצעד הזה, היא לא הראשונה והיא לא האחרונה. אנחנו נמשיך בקו הזה".

    "לבסוף, מילה על אבו מאזן והפלסטינים, הוא הכריז שהוא פורש מהתהליך למעשה ולא מעניין אותו בכלל איזה הצעה ארה"ב תביא. אני חושב שפעם נוספת מתגלה דבר פשוט ובהיר: מי שאינו רוצה בפתרון הסכסוך זה הפלסטינים. נאמר על ידי ארה"ב גם דבר נוסף שהוא חשוב מאוד – שורש הסכסוך בכללו במזרח התיכון לא טמון בישראל, אלא באיראן ובאסלאם הקיצוני והטרור שהוא מפיח. כל אלה הם דברים אמיתיים שנחשפים לעיני כל. מי שעיניו בראשו ויושר בליבו לא יכול להתכחש אליהם".



    0 תגובות