מה גרם לגר"ש גלאי לפרוץ בבכי בציון החזון איש?

    חיים כץ No Comments on מה גרם לגר"ש גלאי לפרוץ בבכי בציון החזון איש?

    בציון מרן החזון איש זיע"א ביקש הגר"ש גלאי שליט"א  עבור הצלחה בתורה לילדי התורמים של ארגון "טהרת הבית" הפועל להצלת המקוואות

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סדר תפילה מיוחד שקיים הגאון הצדיק המקובל ר' שמעון גלאי שליט"א ביום הגדול והנשגב של "זאת חנוכה" החותם את תקופת הימים הנוראים, כלל גם  מעמד תפילה וישועה מיוחד בציון מרן החזןן איש זיע"א  עבור כלל תורמי ארגון טהרת הבית. הגה"צ שליט"א החזיק בידו את כל בקשות התורמים, וביקש במתינות בתפילה שם אחר שם  שבזכות דאגתם לטהרת עם ישראל ולכבוד השם יתברך, יזכו כל שכל משאלותיהם יתקבלו לרצון, ויזכו לבנים עובדי ה' כדברי מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א שחתם בברכה מיוחדת ונדירה זו לתורמי "טהרת הבית", "וכל התורמים יזכו לבני חיי ומזוני. בנים עובדי ה' בקדושה ובטהרה". בעומדו על ציון מרן החזון איש זיע"א אשר פעל ללא לאות והקדיש את חייו להרחבת הקדושה והטהרה בכרם בית ישראל אך\ לא זכה לדאבון לב לכל זרע של קיימא, פרץ הצדיק ר' שמעון גלאי בכבי נורא וביקש רחמים וישועה בעת החיתום של "זאת חנוכה" עבור הצלחה בחינוך לילדים.

    ארגון "טהרת הבית" שכבר זכה להציל למעלה מ150 מקומות מרוחקים בהם נבנו מקוואות כשרים ומהודרים, מתמודד עתה עם עוד עשרות בקשות רבות לסייע ולעזור בשיפוץ ובנייה מחודשת של מקוואות שאינם ראויים לשימוש. בימים אלו החלו בארגון "טהרת הבית" במגבית מיוחדת עבור היישוב נבטים בו המקווה ביישוב אינו ראוי לפעילות כלל ועיקר. בארגון "טהרת הבית" יחד עם עסקנים מקומיים הצליחו להשיג תקציב שהינו פחות משליש ההוצאות מתקצוב המועצה האזורית. בשל דחיפות העניין, ארגון "טהרת הבית" החל לגייס בימים אלו את שאר הסכום המגיע למעל 250,000 ₪. תושבי נבטים משוועים כעת לעזרת הציבור המידית, מתוך תקווה כי המקווה החדש יושלם בקרוב. יצוין כי בכל המקומות העומדים תחת סכנת סגירת המקווה, ובהם פועל בארגון טהרת הבית, לא קיים כל מכרז ממשלתי ואין כל גוף ציבורי רשמי אשר נוטל אחריות על הפעלתו – רק הודות לארגון 'טהרת הבית' הפועל בשליחות גדולי ישראל שליט"א ובתרומות מציבור יראי ה' הנותן שכם להרחיב את גבולות הקדושה והטהרה בארץ ישראל, הולכים ונבנים מקוואות אלו. בכל מקוואות הארגון עומדת אחריות אישית של רבני וועדת הפיקוח הכפופה להוראות גדולי הדור ובראשם מרן שר התורה הגר"ח קניבסקי שליט"א.



    0 תגובות