חמאס חגג 30 שנות טרור: נוכיח יכולות ברמה בין לאומית

    שלמה ריזל No Comments on חמאס חגג 30 שנות טרור: נוכיח יכולות ברמה בין לאומית

    במפגן כח של ארגון הטרור חמאס לרגל 30 שנות טרור, איים איסמעיל הניה: "מי שפסל את ההחלטות של נתניהו לגבי המחסומים בירושלים, יכול לפסול את ההחלטה של טראמפ. אנחנו מסוגלים ויכולים להגיב בעצמה שישראל לא תעמוד בה"

    מחבלי חמאס במפגן היום
    מחבלי חמאס במפגן
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעזה התקיים היום מפגן כח של ארגון הטרור חמאס לרגל 30 שנות טרור.

    איסמעיל הניה שנאם במפגן בו נכחו אלפי איש, אמר: "המטרה הראשונה של ההתקוממות של עמנו היא להכריח את הממשל האמריקאי לסגת מהחלטתו ולשבור את העמדה האמריקאית. אף אחד בעולם לא יכול לקחת את קדושתנו ולשנות את זהותו, שום כוח לא יכול לתת את ירושלים לכובש הציוני. אין דבר כזה שירושלים תהיה בירת מדינת ישראל. אין דבר כזה ישראל".

    הניה המשיך והוסיף "המטרה שלנו היא להשיג אחדות לאומית אמיתית וחזקה, המבוססת על כבוד ושיתוף הדדי בענייני המדינה. השגת אחדות מחייבת לזרז את כל הצעדים עליהם הסכמנו, וכי עמנו בעזה חיים חיים מכובדים. האומה הערבית והאסלאמית תעשה כל יום שישי ביום ירושלים ימי זעם וכעס, וכן צעדות מהפכה, וכך נרעיד את העולם".

    לדבריו: "אנחנו צריכים להשקיע אסטרטגיה לאומית של המאבק ולקיחת כל כוח ועמידות במסגרת ההתנגדות העממית הכוללת להתמודד עם הכובש הציוני הזה".

    לסיום, איים הניה: "תוך שמונה ימים נחזור לעצמתנו ונבהיר לכל האומה שלנו את היכולת שלנו להתעמת – גם ברמה בין לאומית אם נצטרך. זו הפעם הראשונה בהיסטורית הסכסוך שישראל וארה"ב בצד אחד וכל העולם בצד השני".

    "עד כה מאז ההחלטה של טראמפ ציינו מלא נצחונות. ירושלים פלסטינאית פוליטית ומוסלמית. מי שפסל את ההחלטות של נתניהו לגבי המחסומים בירושלים, יכול לפסול את ההחלטה של טראמפ. אנחנו מסוגלים ויכולים להגיב בעצמה שישראל לא תעמוד בה".



    0 תגובות