משבר טבע: השביתה הגדולה בדרך

    צבי טסלר 1 Comment on משבר טבע: השביתה הגדולה בדרך

    כל מוסדות ההסתדרות אישרו היום (חמישי) את הצעת ההחלטה של יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן לצאת לצעדי מחאה וסולידריות לנוכח המשבר הכבד בחברת טבע ובתעשייה בישראל • ביום ראשון מהבוקר ועד השעה 12:00 המשק יושבת לאות סולידריות

    מפעל טבע | אילוסטרציה צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ביום ראשון עד השעה 12:00 ההסתדרות תשבית את כל המשק לאות סולידריות ברשימת המקומות שישתתפו בשביתה: רשות שדות התעופה, נמלי הים, חברות התחבורה הציבורית, חברות הביטוח, הבנקים, כלל משרדי הממשלה ויחידות הסמך ומוסדות רבים נוספים. בתי החולים יעבדו במתכונת שבת. במקביל לכך, תושבת במשך כל היום פעילותם של כל מפעלי טבע בישראל.

    במאמצים למנוע פגיעה מיותרת ומתוך תחושת אחריות כלפי הציבור הרחב, ההסתדרות הקימה ועדת חריגים והגבילה את השביתה בנתב"ג לטווח השעות 08:00-12:00 בלבד. כמו כן, ההסתדרות תפרסם החרגות נוספות בנוגע לתחבורה הציבורית על מנת להקל על ציבור החיילים ביום א'.

    יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן, אמר בפתח הדיון הדחוף "זה אבסורד שחברה אשר מחסלת את עסקיה בישראל, קיבלה מהמדינה מענק של כעשר מיליון שקל על כל עובד שהולך עכשיו הביתה, אנו מדברים על הטבות מס בשווי 22 מיליארד שקל בשנים האחרונות".

    בתום דיון זה כונסו ישיבות דחופות בכל מוסדות ההסתדרות, בהם פורום הנהגת הארגון ובית הנבחרים, וכל הערכאות הצביעו ואישרו את הצעת ההחלטה של יו"ר ההסתדרות ניסנקורן לצאת לצעדי מחאה וסולידריות לנוכח המשבר הכבד בחברת טבע ובתעשייה בישראל.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      טעות בסדר גודל כזה, בנושא כלכלי, עם כלי מדידה והערכה מדעיים –
      אולי באמת סתם טעות אנושית
      אבל
      אולי גם תוצאה של שחיתות ותשלומי שוחד.
      למשל- שהמוכר משלם שוחד למקבלי החלטה אצל הקונה ?

      לאור גודל המחיר שישלם המשק ושישלמו אלפי מישפחות –
      חובה שתפתח חקירה על הליך הרכישה שהפילה את טבע .

      חובה !