נהרי: "המוסדות – ממשיכי דרכם של החשמונאים"

    איתי גדסי No Comments on נהרי: "המוסדות – ממשיכי דרכם של החשמונאים"

    סגן שר הפנים, משולם נהרי השתתף בכנס רשת מת"ן ואמר: "המוסדות כיום הם הממשיכים את דרכם של החשמונאים כאשר מת"ן מלווה אותם בהכוונת גדולי ישראל"

    12:46
    19.04.24
    אבי יעקב No Comments on הלכה למעשה: מרן הגאב"ד הגר"מ גרוס בדרשת שבת הגדול | צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סגן שר הפנים, משולם נהרי, השתתף בכנס מנהלי מוסדות המתקיים במוסדות אור החיים בהשתתפותם של רבני מת"ן, חברי מועצת חכמי התורה, הגר"ש בעדני והגר"מ מאיה, לדיון על צרכי המוסדות הפנימייתיים וטקס הוקרה ופרידה מבני פישר, מנהל המינהל לחינוך התיישבותי במשרד החינוך.

    סגן השר המלווה את מת"ן מזה 25 שנה, התייחס לפעילות של המוסדות: "היוונים רצו להעביר את עם ישראל על דתו, לא יכלו לסבול את הדבקות של ישראל בתורה, הם לא איימו, להיפך הם כביכול באו לדאוג לעם ישראל לטובתם ולרווחתם".

    "אחת מהגזרות הייתה לכתוב על קרן השור 'אין לנו חלק באלוקי ישראל', למה קרן? כי פעם זה היה משמש כבקבוק לתינוקות, צד אחד צר והצד השני רחב. היוונים הבינו שלא יוכלו לפגוע או לשנות את המבוגרים, הם הבינו שכדי לפגוע בעם ישראל, צריך כבר לחנך מגיל ינקות".

    "המוסדות כיום הם הממשיכים את דרכם של החשמונאים כאשר מת"ן מלווה אותם בהכוונת גדולי ישראל ובראשות ידידי כאח לי הרב יעקובזון שמוסר את נפשו למען המוסדות" סגן השר הודה לבני פישר, מנהל המנהל לחינוך התיישבותי, על מסירותו לקידום ולשגשוג המוסדות.



    0 תגובות