הילדים והשוטרים הדליקו יחד נרות חנוכה

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הילדים והשוטרים הדליקו יחד נרות חנוכה

    כמדי שנה, הדלקת נרות מרגשת במיוחד התקיימה בבית זכרון מנחם בירושלים בהשתתפות צמרת משטרת ירושלים

    17:47
    25.04.24
    פנחס בן זיו No Comments on ריקודי שמחה והודיה: בירושלים טרם עיכלו את גודל הנס

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמדי חג חנוכה, משטרת מחוז ירושלים קיימה טקס הדלקת נרות משותף עם ילדי עמותת 'זיכרון מנחם', המשפחות אנשי העמותה והמתנדבים. השנה הדליק מפקד המחוז את נרות חג חנוכה יחד עם רועי בן ה-9, שקיבל ממפקד המחוז את סיכת המחוז.

    מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי אמר בטקס: "בכל פעם כשאנו פוגשים אתכם ומגיעים לבית המיוחד והמרגש הזה שנותן חיים ותקווה. לצד האחריות והמשימות המורכבות והמאתגרות שעל כתפי שוטרי ירושלים, ברגעים האלו אנו אלו שיוצאים מחוזקים ונרגשים. זה כבוד גדול עבורנו להיות השוטרים שמגינים על ירושלים , להיות כאן וללוות אתכם לאורך כל השנה וגם היום. נמשיך לעשות הכל על מנת לשמור על בטחון התושבים החיים בירושלים ובמדינה המיוחדת שלנו, ובמשימה הזו יש לא מעט שוטרים ששילמו בחייהם ושוטרים שנפצעו. אנו מודים לכם על התקווה והאור שאתם מפיצים , אתם הגיבורים האמיתיים, הכוח וההשראה".

    מנכ"ל העמותה חיים ארנטל ציין כי מפקד המחוז מלווה את העמותה לאורך שנים רבות עוד מהקמתה. "הנתינה של משטרת ירושלים היא עצומה. אנו מרגישים מחובקים ואנו מקבלים מכם כוח שאתם תומכים, מלווים ומחזקים אותנו".

    מאז הקמתו בתחילת שנות ה-90, מאמץ מחוז ירושלים את ילדי עמותת "זיכרון מנחם". האימוץ מתבטא באירוח הילדים ביחידות המחוז השונות (מרחב דוד, מרחב מוריה, מרחב ציון, תנועה, יחידת הפרשים, כלבנים ועוד), ציון חגים ואירועים במשותף, טקסי בר מצווה וכניסה לכיתה א', ליווי אופנועים משטרתיים לילדה שחגגה יום הולדת, הובלה של ילד שנזקק לטיפולים דחופים בחו"ל באמבולנס המשטרתי מבת החולים לנתב"ג, ליווי לביקורים בכותל ועוד.



    0 תגובות