נדחה ביקורו של סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס

    איתי גדסי No Comments on נדחה ביקורו של סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס

    ביקור סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס, נדחה במספר ימים בעקבות התרחשויות פנימיות בארה"ב | אתמול הודיעו חברי הרשימה המשותפת כי יחרימו את ביקורו

    פנס ונתניהו בבית הלבן צילום: לע"מ
    14:17
    25.04.24
    קובי פינקלר No Comments on המפתחות בידיים של הקבינט: צה"ל מוכן לפעולה ברפיח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ‏ביקורו של סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס, בישראל נדחה בכמה ימים זאת בשל ההצבעות בסנאט על רפורמת המס וצמצום הרוב הרפובליקני בשל תוצאות הבחירות באלבמה. סגן הנשיא פנס, שהיה צפוי להגיע ביום ראשון, ולנאום ביום שני בכנסת יגיע ככל הנראה ביום שלישי או רביעי.

    כזכור, אתמול (רביעי) הודיעה הרשימה המשותפת כי תחרים את ביקורו של פנס ולא תהיה נוכחת בעת נאומו בכנסת. זאת בתגובה להצהרת נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ לפיה ירושלים היא בירת ישראל.

    יו"ר הרשימה המשותפת, ח"כ איימן עודה מסר: "הרשימה המשותפת כולה תחרים את נאום סגן נשיא ארה"ב בכנסת על מנת להעביר מסר ברור לממשל בארצות הברית ולעולם כי ישנם פה אזרחים שמתנגדים נחרצות להצהרת טראמפ ועל מנת להבהיר שארצות הברית איבדה את מקומה כמתווכת הבלעדית במשא ומתן. ירושלים המערבית תוכר על ידי כל העולם כבירת ישראל מיד אחרי שממשלת ישראל תכיר בירושלים המזרחית כבירת המדינה הפלסטינית".

    ח"כ יוסף ג'ברין אמר: "נוכח הנאום של טראמפ הצעתי לחבריי להחרים את הנאום של סגן הנשיא פנס כמחאה על העמדה האמריקאית. לא נוכל לשבת ולהקשיב למי שמתכחש לזכויות העם הפלסטיני ופוגע בעקרונות המשפט הבינלאומי".



    0 תגובות