הלווית מרן: 98 טופלו ע"י כוחות ההצלה | ב"ה ללא אירועים חריגים

    בנצי לייזרוביץ No Comments on הלווית מרן: 98 טופלו ע"י כוחות ההצלה | ב"ה ללא אירועים חריגים

    מסע הלווית מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל עבר ללא אירועים רפואיים חריגים • 98 בני אדם טופלו ע"י צוותי מד"א ואיחוד הצלה

    13:20
    22.04.24
    אתר קול חי No Comments on "כולנו מסובין": סדר פסח מוזיקלי עם מוישי רוט וחברים • צפו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צוותי מד"א שהיו ערוכים משעות הבוקר המוקדמות עם מאות חובשים ופאראמדיקים, אמבולנסים, ניידות טיפול נמרץ ואופנועי מד"א לאבטח רפואית את מסע הלוויה של הרב אהרון לייב שטיינמן זצ"ל בבני ברק, העניקו טיפול רפואי ל- 98 בני אדם שנחבלו, חשו ברע וסבלו מחולשה והתעלפויות כתוצאה מהדוחק והצפיפות, מתוכם 6 שנזקקו להמשך טיפול ופונו באמבולנסים של מד"א לבי"ח מעייני הישועה.

    צוותי מד"א ממשיכים לאבטח רפואית את משתתפי הלוויה עד לפיזורם.

    גם באיחוד הצלה פרסמו כי מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה העניקו בשעות האחרונות סיוע רפואי ראשוני לכמאה נפגעים קל במהלך מבצע האבטחה הרפואית בהלווית מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל בבני ברק. מדובר במקרים של חבלות ופציעות, עלפונות, ומקרים רפואיים נוספים.

    מאות מתנדבי איחוד הצלה איבטחו רפואית את מסע ההלוויה באמבולנסים של איחוד הצלה. ניידת טיפול נמרץ. 148 אופנועי חירום (אופנולנסים) ומשאית חפ"ק. המתנדבים אף סייעו בחלוקת שתיה בכדי למנוע מקרים של התייבשות או איבוד נוזלים.

    משה טייטלבוים מנכ"ל איחוד הצלה מסר: "הנהלת הארגון, ראשי הסניפים, ואלפי המתנדבים של 'איחוד הצלה' אבלים יחד עם כלל בית ישראל לאור פטירתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל שליווה והנחה את פעילות הארגון מאז היווסדו".

    אפי פלדמן ראש סניף איחוד הצלה בבני ברק סיכם: "מאז קיבלנו את הידיעה המרה על פטירת מרן ראש הישיבה נערכנו בכוחות גדולים לאבטח רפואית את מסע ההלוויה תוך שיתוף פעולה עם כוחות החירום ועיריית בני ברק. בחסדי ה' מסע ההלוויה הסתיים ללא אירועים חריגים. המתנדבים העניקו במהלך ההלוויה סיוע רפואי ראשוני לכמאה מקרי שגרה של חבלות ופציעות קלות עקב הדוחק הרב במהלך ההלוויה".



    0 תגובות