גפני: "יתמות של כלל ישראל"

    איתי גדסי 1 Comment on גפני: "יתמות של כלל ישראל"

    ח"כ משה גפני: "מבכים מרה את היתמות של הדור, ושלנו, 104 שנים של הלכה ותורה בהם הורה לנו את ההכרעות היומיומיות" • ח"כ ישראל אייכלר: "מרן ראש הישיבה הנהיג את היהדות החרדית כרועה העומד על הצאן. מתוך אהבת ישראל שפעמה בליבו"

    חברי הכנסת של דגל התורה בהתייעצות בחדרו של מרן הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל
    18:52
    18.04.24
    הרב נחמיה רוטנברג No Comments on מה בודק ישראלי לפני השקעה בעסק? כמה השני מרוויח

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני אומר כי "יחד עם כל בית ישראל כואבים ודואבים אנו על פטירתו של מנהיג הדור והדרו שהתווה לנו את הדרך אשר נלך בה, אנו מבכים מרה את היתמות של הדור, ושלנו, 104 שנים של הלכה ותורה בהם הורה לנו את ההכרעות היומיומיות, יהודי דגול ומורם מעם שכל מהותו הייתה דבקות בבורא, צדיקות טהורה, ודאגה לכלל הציבור. איבדנו הבוקר את מנהיג הדור שהיה לב רחום וחנון לכלל ולפרט. זו יתמות של כלל ישראל כולו".

    ח"כ ישראל אייכלר אמר: "ליבו של העולם היהודי נדם. ויי לשקיעה שירדה עם שחר. נגדע עץ עתיק יומין מארזי הלבנון אדירי התורה אשר האירו את דרך החכמה והיראה בטהרתה. יחד עם כל בית ישראל מבכים אנו מרה את הסתלקותו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן זצוק"ל, ויי חסרא ארעה דישראל גברא רבא שהתפלל על הדור כולו. תורתו ענוותנותו וחכמתו האיר פני תבל כשמש בגבורתה".

    "מרן ראש הישיבה מסר את נפשו במשך כמאה שנה ביגיעה עצומה בלימוד התורה מתוך עוני ודוחק מתוך בחירה בשמחה. דמותו הייתה לסמל למ"ח דברים שהתורה נקנית בהם. מאה שנים רצופות אהבת תורה, שקידתה, עיונה וקיום כל פרטיה ודקדוקיה".

    "מרן ראש הישיבה הנהיג את היהדות החרדית כרועה העומד על הצאן. מתוך אהבת ישראל שפעמה בליבו, ראה וחרד לטובתו של הכלל והפרט, היה קשור בעבותות אהבה אל יבדלח"ט רבינו כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א. הייתה לי הזכות להיכנס אליו ולינוק מחכמת החיים שלו ועיני הבדולח שלו פעמים רבות בענייני הציבור. זכיתי לשאול בעצתו בשליחות כ"ק מרן האדמו"ר מבעלזא שליט"א אשר צעד יחד עמו ובדרכו בהנהגה הציבורית שנים רבות".

    "העם היהודי כולו מתאבל על צדיק שאבד מן הארץ ויי להאי שופרא דבלי בארעא. יהיה ראש הישיבה למליץ יושר על עם ישראל כאשר היתה באמנה אתו במאה השנים האחרונות עד ביאת ינון".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      "הנני, מקדשי נפשי, רוחי, ונשמתי" (2039
      4וְשַׁבְתֶּם לְאֶרֶץ יְרֻשַּׁתְכֶם,